اعتراض فلسطینیان به هتک حرمت مسجدی در قدس اشغالی

شماری زیادی از فلسطینیان ساکن قدس اشغالی اقدام مشکوک برخی در برگزاری مراسم فسق و فجور در یکی از مساجد این شهر دست به اعتراض و برگزاری نماز زدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، به دنبال هتک حرمت به مسجدی  تاریخی در شهر قدس اشغالی شماری از شهروندان فلسطینی با حضور در این مکان دینی، علیه مرتکبان این هتک حرمت دست به اعتراض زده و خواستار مجازات آن‌ها شدند.

این اعتراض‌ها زمانی شکل گرفت که ویدیوئی منتشر شد که در آن شماری از جوانان با ورود به مسجد النبی موسی در شرق شهر قدس اشغالی اقدام به میگساری و انجام کارهای منافی عفت در این مکان دینی کردند.

در این ویدیو همچین شماری از فلسطینیان بعد از شنیدن صداهای ناهنجار و موسیقی بلند از وجود مراسم شراب خواری در داخل این مسجد مطلع می‌شوند و هتک حرمت کنندگان را از مسجد النبی موسی اخراج می‌کنند.

به گزارش وب‌سایت «ارم نیوز»، برخی از معترضان به این اقدام مدعی شده‌اند که این مراسم با موافقت و اجازه مقامات دولتی برگزار شده است.

محمد اشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به این اتفاق، دستور انجام تحقیقات را صادر کرده است و قاضی القضات فلسطین نیز برای پیگیری این حادثه با دادستانی گفت‌وگوهایی داشته است.

صبح امروز بعد از رسانه‌ای شدن این هتک حرمت، صدها تن از نمازگزاران فلسطینی با حضور در صحن این مسجد علیه هتک حرمت کنندگان به این مسجد شعار داده و بعد از اقامه نماز، خواستار محاکمه آن‌ها شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =