مقاومت تنها گزینه فلسطینی‌ها برای آزادی فلسطین از بحر تا نهر است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای به مناسبت دوازدهمین سالگرد جنگ ۳۳ روزه رژیم صهیونیستی علیه غزه تاکید کرد که مقاومت فراگیر تنها گزینه فلسطینی‌ها برای آزادی فلسطین از بحر تا نهر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای به مناسبت دوازدهمین سالگرد تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه (۲۰۰۹-۲۰۰۸) با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که هیچ گزینه‌ای جایگزین مقاومت فراگیر به عنوان تنها راه آزادسازی فلسطین از بحر تا نهر نخواهد شد.

جنبش جهاد اسلامی در این بیانیه آورده است: «تجاوز سال ۲۰۰۸ رژیم صهیونیستی به نوار غزه که سه هفته به طول انجامید و صدها شهید و هزاران مجروح برجای گذاشت و صدها خانه، موسسه مسجد، مدرس، بیمارستان و درمانگاه و تاسیسات خدماتی را ویران کرد، نقطه عطف بزرگی در تاریخ مقاومت و پایداری ملت فلسطین تشکیل داد که از طریق آن مقاومت ثابت کرد که در دفاع از ملت خود مسئولیت پذیر است».

بر اساس این بیانیه مقاومت ملت فلسطین در آن مقطع دردناک ثابت کرد که سپر محافظ ملت و سنگر محکم در دفاع از آن و مقابله با تجاوز است.

جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: «امسال در حالی سالگرد این تجاوز فرارسیده است که ملت فلسطین همچنین بر اصول خود ثابت قدم است و نه خیانت خائنان آن را به لرزه درآورد و نه امتیازدهی دلالان عادی سازی که ننگ و ناکامی را برای ملت‌ها به ارمغان آوردند».

این جنبش افزود: «امروز همچنان تهدیدها و نقشه‌های رژیم صهیونیستی به تشویق سازشگران و همپیمانان عرب با دشمن صهیونیستی ادامه دارد، کسانی که از فلسطین گذشتند و مردم آن را تحقیر کردند».

در این بیانیه آمده است: «دشمن در دستیابی به اهداف تجاوز دو سال پیش خود به یمن و دیگر جرایم و جنگ‌ها علیه فلسطین ناکام ماند، زیرا مقاومت نماینده ارزش‌های ثبات و پایداری است و مقاومت در مسیر خود ثابت قدم خواهد بود و به تجهیز و آماده سازی خود ادامه می‌دهد همان گونه که در رویارویی‌های بعد از تجاوز سال ۲۰۰۸، پیشرفت منحصر به فرد قدرت و عملکرد مقاومت کاملا روشن بود.

جهاد اسلامی گفت: «گروه‌های مقاومت مقاومت به لطف الهی به سطوح بالای هماهنگی و همکاری رسیده‌اند و در میدان نبرد هم شراکت سطح بالایی دارند و امروز رکن محکمی است که امید امت و همه آزادگان برای آزادسازی قدس است.»

این جنبش تاکید کرد: «ما به همه خاک فلسطین پایبندیم و با قدرت و ایمان به جهاد خود تا آزادسازی آخرین وجب از خاک فلسطین و بازپس گیری مقدسات آن ادامه خواهیم داد.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1085573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =