ترویج مکتب سلیمانی توصیه مستقیم مقام معظم رهبری است

رئیس سازمان توسعه روابط ایران و عراق گفت: ترویج مکتب سلیمانی توصیه مستقیم مقام معظم رهبری است و قطعا یکی از الزامات انقلاب در شرایط کنونی، ترویج مکتب سردار سلیمانی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، سردار پلارک در برنامه سلام سردار گفت: ترویج مکتب سلیمانی توصیه مستقیم مقام معظم رهبری است و قطعا یکی از الزامات انقلاب  در شرایط کنونی ترویج مکتب سردار سلیمانی است چرا که اگر این مکتب ترویج پیدا کند قطعا برکات ارزشمندی برای کشور خواهد داشت.

وی ادامه داد: سردار دروس حوزوی نخوانده بود اما به معنای واقعی آیت‌الله بود و سجایای اخلاقی یک شخصیت فوق‌العاده از سردار ساخته بود.

حاج قاسم تنها سردار مدال‌آوری بود که از دستان مبارک مقام معظم رهبری این مدال را دریافت کرده بود اما همه این توانایی‌ها و بزرگی‌ها هیچوقت باعث نشد اخلاق و کردار سردار تغییر کند و یا مغرور شود بلکه سردار از نظر تواضع و فضیلت‌های اخلاقی همان حاج قاسم لشگر ۴۱ ثارالله ۴۰ سال قبل بود و تغییری نکرد.

وی در پایان گفت: رفتار سردار سلیمانی مقتدرانه و مهربانانه بود مقتدر در میدان و فرمان و مهربان در رفتار و گفتار پشت جبهه و میدان. همه نیروها جذب حاج قاسم می‌شدند و با جان و دل فرمان سردار را اجرا می‌کردند و عاشقانه از حاج قاسم تابعیت می‌کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =