گروه‌های تبلیغی نقطه قوت موضوع تبلیغ هستند

حجت الاسلام شریعتمداری گفت: گروه‌های تبلیغی که در تهران به فعالیت‌های تبلیغی مشغول هستند باید توجه داشته باشند که تهران با توجه به جمعیت بالایی که دارد فعالیت‌های تبلیغی باید حساب شده باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ حجت الاسلام سیدحامد شریعتمداری، در جلسه شورای هماهنگی گروه‌های تبلیغی استان تهران که به همت اداره اعزام مبلغان و گروه‌های تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سالن جلسات شهید سلیمانی برگزار شد، در خصوص اهمیت گروه‌های تبلیغی مطالبی را بیان کرد.

حجت الاسلام شریعتمداری اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بالای گروه‌های تبلیغی در زمینه ایجاد فضاها جدیدی تبلیغی و خلاقیت و نوآوری آنان در سبک تبلیغ و همچنین ورود معاونت تبلیغ حوزه، سازمان تبلیغات و سازمان اوقاف به ایجاد گروه‌های تبلیغی، می‌توان گروه‌های تبلیغی را نقطه قوت مساله تبلیغ دانست.

رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه‌های تبلیغ عمومی در ادامه مطالب خود افزود: گروه‌های تبلیغی که در استان تهران به فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی مشغول هستند باید توجه داشته باشند که استان تهران با توجه به جمعیت بالایی که دارد و همچنین اقوام مختلفی که در این استان ساکن هستند، فعالیت‌های تبلیغی باید دقیق و حساب شده صورت گیرد.

وی بیان کرد: معاونت فرهنگی و تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی با ایجاد شورای هماهنگی گروه‌های تبلیغی رویکردی جدید در خصوص فعالیت و حمایت از گروه‌های تبلیغی در دستورکار خود قرار داد. شورای هماهنگی گروه‌های تبلیغی هر استان با حکمی که از دفتر تبلیغات اسلامی می‌گیرد می‌تواند با نماینده ولی فقیه، استاندار و دیگر نهادهای استانی که مرتبط به امر تبلیغ است رابطه برقرار کرده و نیازهای گروه‌های تبلیغی را برطرف نماید.

شایان ذکر است در ادامه این جلسه سرگروه‌های تبلیغی استان تهران به ارائه پیشنهادات و انتقادات در خصوص فعالیت‌های تبلیغی در استان تهران پرداختند.

انتهای پیام/

منبع:مهر

کد خبر: 1085581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =