وبینار«سردار سلیمانی و دفاع از جامعه مسلمان و مسیحی»برگزار می‌شود

محمدتقی امینی رایزن فرهنگی ایران از برگزاری وبینار تخصصی با عنوان «سردار سلیمانی و دفاع از جامعه مسلمان و مسیحی» در روز شنبه (۱۳ دی‌ماه) با حضور اندیشمندان و نخبگان ایران و ایتالیا خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ محمدتقی امینی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در رم با اعلام خبر برگزاری وبینار تخصصی به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی اظهار کرد: با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در ایتالیا، مرکز مطالعات بین‌المللی خانه دانایی و انجمن فرهنگی منتظران ظهور، به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی وبینار تخصصی با عنوان «سردار سلیمانی و دفاع از جامعه مسلمان و مسیحی» در ایتالیا برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این وبینار ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۹ با سخنرانی محمدرضا سوقندی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران، دانیله پرا، روزنامه نگار و تحلیلگر ژئوپلیتیک و پائولو بورگونیونه، مورخ و اندیشمند در بستر فضای مجازی (فیسبوک) برگزار می‌شود.

امینی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق صفحه فیس بوک این نشست به آدرس csidimoredellasapienza@ در این وبینار تخصصی شرکت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =