جبهه مقاومت با ترور نابودشدنی نیست

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند گفت: آمریکا، رژیم غاصب صهیونیست و عربستان صعودی فکر می‌کنند با ترور، جبهه مقاومت تضعیف می‌شود در حالیکه خون شهدا هیچ زمان پایمال نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حدود یک سال از ترور شهید سردار قاسم سلیمانی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب می‌گذرد. تروری که به دست تروریست‌های آمریکایی با دستور رئیس جمهور ایالات متحده صورت گرفت آن‌هم در کشوری که توسط سردار دلها از استعمار تروریست‌های داعش نجات یافت.
ایران در این مدت از لحاظ سیاسی برای محکومیت این جنایت اقداماتی در سطح بین‌المللی انجام داده است، همچنین با حمله موشکی به پایگاه نظامی آمریکا در عراق پاسخی قاطع در برابر تجاوز آمریکا داده است؛ اما کارشناسان حقوق بین‌الملل معتقدند همچنان در مجامع بین‌المللی می‌توان این موضوع را دنبال کرد.

آرمین کافی در گفت‌وگو با ایسکانیوز با بیان اینکه رهبری جبهه مقاومت توسط سردار قاسم سلیمانی قابل انکار نیست، گفت: آمریکا زمانی که در مقابل قدرت رهبری حاج قاسم توان ایستادگی نداشت از روی درماندگی اقدام به ترور وی کرد.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی تنها متعلق به ایران نبود، گفت: وی به دلیل چهره مردمی که داشتند محبوب و مورد ارادت تمام مسلمانان جهان بلکه سایر ملت‌ها نیز بودند و محبوبیت سردار سلیمانی محدود به مرزهای جغرافیایی نبود.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند ادامه داد: سردار سلیمانی با رهبری محور مقاومت و نابود کردن داعش محبوبیت خاصی در دنیا داشتند و همواره در نظر سنجی‌ها آرای بالایی در محبوبیت توسط مردم کسب می‌کرد.

 وی با تاکید بر حفظ مکتب سردار سلیمانی مطرح کرد: زندگی و تفکر سردار سلیمانی قابلیت تبدیل شدن به یک نظریه و مکتب را دارد و مسئولان و مردم باید این مکتب را گسترش دهند تا همواره جبهه مقاومت حضور رهبر معنوی خود را احساس کند.

 کافی با بیان اینکه تفکر مقاومت محدود به فرد نیست، گفت: حاج قاسم هدف جبهه مقاومت را برای جهان اسلام ترسیم کرده است و در حال حاضر و در نبود وی؛ سربازان اسلام و مقاومت می‌توانند راه سردار را ادامه دهند. سردار خود می‌دانست که انتهای فعالیت  در جبهه مقاومت شهادت است و با آگاهی به این موضوع اطرافیان و فرماندهان محور مقاومت را برای روزهای که نیست، آماده می‌کرد.

 این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه مقاومت با ترور به پایان نمی‌رسد، گفت: آمریکا، رژیم غاصب صهیونیست و عربستان صعودی فکر می‌کنند با ترور جبهه مقاومت تضعیف می‌شود در حالیکه خوت شهدا هیچ زمان پایمال نخواهد شد.

وی یاد آور شد: مقاومت در مقابل ظالم ریشه در مباحث اسلامی و دینی مسلمانان دارد و این موضوعی نیست که آمریکا بتواند با انجام چند ترور آنرا در اذهان مردم کمرنگ یا نابود کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085586

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =