ظرفیت بسیج در جهت حل مسائل دانشگاه به کار گرفته شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در جلسه تکریم و معارفه فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد تاکید کرد: ظرفیت بسیج در حل مسائل دانشگاه به کار گرفته شود. دانشگاهی که با کمک حضرت امام(ره) شکل گرفته لازم است آن را در مسیر انقلاب قرار بدهیم و این مستلزم همکاری همدلی و روحیه بسیجی و جهادی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مسعود طاهری لاری در جلسه تکریم و معارفه فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) و سالگرد شهادت سردار سلیمانی و گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی افزود: ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است. به تعبیر مقام معظم رهبری، خروش عظیمی که اتفاق افتاد دشمن را خیره کرد. بحمدالله در تمام صحنه های انقلاب حضور مردم بوده و دشمن همواره سعی کرده که این انقلاب را دچار مخاطره کند که با عنایت خدا و حضور مردم در صحنه همه اینها خنثی شده و خواهد شد.

وی بصیرت مردم را در جریان حماسه نه دی بسیار مهم دانست و افزود: در حماسه ۹ دی عده ای نقش پیاده‌نظام را برای دشمن بازی می کردند، عده ای سکوت اختیار کردند و عده ای هم محکم ایستادند و محکوم کردند فتنه های دشمنان را و این همان بصیرتی است که مقام معظم رهبری تاکید دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی اخلاص، بصیرت و اقدام به موقع و به اندازه را سه نکته مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری عنوان کرد و با بیان اینکه سردار سلیمانی الگوی بصیرت برای همه ماست اعلام کرد: ما در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد سایت دانشگاه را به نام سردار دلها نامگذای کردیم و این حداقل کاری است که انجام دادیم و برنامه ما این هست که المان سردار سلیمانی را در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد نصب کنیم. ساختمان های دانشگاه را هم به نام شهدا مزین کردیم و برنامه های محتوایی و همینطور کارهای فرهنگی خوبی در دانشگاه انجام شده است.

وی تصریح کرد: بسیج تعبیر بسیار سنجیده و دوراندیشی بسیار دقیق بود که حضرت امام تشکیل دادند و به همین دلیل بسیار موفق بود. بسیج  در همه حوزه‌ها و در هر جایی که انقلاب و نظام احساس نیاز کرده تا کنون حضور داشته است.

طاهری لاری با بیان اینکه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را، بسیج بیمه کرده افزود: برای همین است که دشمن روی این نهاد حساسیت ویژه ای دارد. تضمین نظام و انقلاب به همین روحیه بسیجی و جهادی وابسته است.

وی از کسب جایگاه اول دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در سال جاری در رنکینگ کشوری در بین ۵۰۰ واحد دانشگاه آزاد سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: این کار بسیار ارزشمندی است که نتیجه همدلی و تلاش همکاران و روحیه بسیجی و جهادی مدیران در دانشگاه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با اشاره به اینکه در دانشگاه، هم جمعیت کارمندی و هم جمعیت دانشجویان و اساتید وجود دارد تصریح کرد: شعاع اثرگذاری فعالیت های بسیج کارکنان گسترده خواهد بود و نه تنها در کارکنان بلکه در دانشجویان و اساتید مشهد نیز مشهود خواهد بود لذا کسی که مسئولیت بسیج را قبول میکند باید در فعالیت های خود تدبیر و تصمیم درستی داشته باشد تا دانشگاه دچار مشکل نشود.

وی در پایان از زحمات مهدی فرشتیان در پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد قدردانی و برای مهدی نیک پی فرمانده جدید این پایگاه آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =