یوم‌الله ۹ دی یادآور تجدید پیمان ملت ایران با ارزش‌های انقلاب اسلامی است

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت فرا رسیدن سالروز «۹ دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» پیامی صادر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، عنایت‌الله ملکی‌تبار، رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت فرا رسیدن سالروز «۹ دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

یوم‌الله ۹ دی، روز ایمان، بصیرت و خروش مردمان پاک‌سیرت برای استقرار حق است. روزی به یادماندنی در تقویم انقلاب اسلامی ایران و نماد قدرت، ایستادگی، ولایت‌مداری و یادآور تجدید پیمان ملت ایران با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت است.

حماسه بزرگ ۹ دی برگرفته از فرهنگ عاشورایی است که جهانیان را تسلیم اراده خود کرد و خشم و عصبانیت دشمنان و یأس منافقین ملت را همراه با انفعال و عقب‌نشینی از مواضع نادرستشان به ارمغان آورد و در دفاع از ارزش‌های دینی، اعتقادی و در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبعیت از رهبر عظیم‌الشأن انقلاب، همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی که دل در گرو نظام و انقلاب داشته را به صحنه کشاند و برگ زرین دیگری در دفاع از اسلام و ایران عزیز رقم زد.

این خروش آگاهانه در نهمین روز دی‌ماه ۱۳۸۸ پیام ولایت‌مداری ملت را به جهانیان رساند و نشان داد که دشمنان نظام و انقلاب با نقشه‌ها و توطئه‌های شوم خود هرگز نمی‌توانند ملت ایران را از حرکت در مسیر شهدا و امام شهیدان بازدارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی، سالروز تجلی بصیرت و آگاهی ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی را به مجموعه دانشگاه، اساتید فرهیخته، دانشگاهیان مؤمن و متعهد و دانشجویان فهیم و آگاه تبریک عرض کرده و توفیق روزافزون و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تا رسیدن به آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب (ره)، تحت زعامت حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =