مردم برخلاف برخی مسئولان همواره پای آرمان‌های انقلاب مانده‌اند

مسئول سیاسی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسئولان باید بصیرت را از مردم یاد بگیرند چراکه برخی مسئولان در فتنه‌ها از انقلاب جدا شدند ولی مردم همچنان پای آرمان‌های انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 حواشی بسیار در کشور به وجود آمد که نهایتا منجر به فتنه‌ای به رهبری برخی از مسئولان پیشین کشور شد. اما در نهایت مردم با بصیرت همیشگی خود در  نهم دی ماه مقابل این فتنه گران صف آرایی و این قائله را ختم کردند.

سید یوسف مرادی در گفت‌وگو با ایسکانیوز با اشاره با فرارسیدن سالروز نهم دی بیان کرد: اتفاقات و فتنه‌ای که 9 دی سال 88 رخ داد نسخه اول کودتا علیه انقلاب اسلامی بود. این کودتا  علیه جمهوریت و مردم توسط دشمنان نظام رخ داد.

وی با تاکید بر اینکه فتنه 88 توسط مقام معظم رهبری و مردم خنثی و در مقابل عاملان آن ایستادگی شد، گفت: مسئولان باید بصیرت را از مردم یاد بگیرند چراکه برخی مسئولان در فتنه از انقلاب جدا شدند ولی مردم همچنان پای آرمان‌های نظام هستند.

مسئول سیاسی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه نسخه دوم کودتا علیه مردم و جمهوریت در سال 89 رقم خورد، گفت: بیشتر مردم شاید به طور دقیق آگاه نباشند که حصر سران فتنه از چه زمانی آغاز شد و گمان می کنند حصر از انتخابات ریاست جمهوری 88 بود؛ اما در واقع حصر خانگی سران فتنه یک سال و چند ماه بعد یعنی از بهمن 89 انجام گرفت.

وی با بیان اینکه حصر  میرحسین موسوی و مهدی کروبی به دلیل حمایت از آشوبگران  که امنیت داخلی سوریه را برهم زدن بودند، صورت گرفت، گفت: آنها در بیانیه‌ای مردم را دعوت به راهپیمایی و اعلام حمایت از آشوبگران سوریه کردند.

به گفته مرادی، زمانیکه مسئولان نظام متوجه ارتباط بین حوادث و نا آرامی سوریه و سران فتنه در ایران شدند و برای جلوگیری از ایجاد و پیشرفت  نا آرامی و بحران در ایران اقدام به حصر خانگی برخی از افراد کردند.

این عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: فتنه سال 88 به نوعی ظهور یک داعش وطنی بود که با بصیرت مردم در 9 دی ماه خنثی شد. همچنین اگر بصریت مردم نبود،  قطعا ایران نیز مانند عراق و سوریه دچار بحران و نا امنی میشد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی حال حاضر مردم مطرح کرد: در چند سال اخیر مردم سخت‌ترین فشارهای اقتصادی را تحمل کردند؛ اما نه تنها بصیرت آنها کم نشد بلکه بصیرت‌ ملت بیشتر نیز شد.

مرادی با تاکید بر اینکه مردم با راهپیمایی نهم دی‌ماه مهر تایید بر مردم سالاری انقلاب زدند، گفت: انقلاب متعلق به مردم است و بدون پشتوانه مردم انقلابی نیز وجود نخواهد داشت.

این استاد دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان نیز باید قدر بصیرت و صبر مردم را بیشتر بدانند و برای رفع مشکلات آنها تلاش کنند. همچنین باید از ورود به بازی‌های سیاسی و فرا جناحی اجتناب کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =