بمباران مواضع تروریستها در شمال لاذقیه از سوی جنگنده های روسی

منابع سوری به بمباران مواضع تروریستها در شمال لاذقیه و نیز آتش سنگین ارتش سوریه در جنوب ادلب علیه تکفیریها اشاره کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ گروه موسوم به دیده بان حقوق بشر سوری اعلام کرد که جنگنده های روسی مواضع تروریستها را در جبل الاکراد در حومه شمالی لاذقیه بمباران کرده اند.

این منابع امروز دوشنبه همچنین به آتش سنگین ارتش سوریه بر روی مواضع تروریستها در مناطق الفطیره، الباره و فلیفل در جبل الزاویه در حومه جنوبی ادلب و نیز منطقه سان در حومه شرقی ادلب اشاره کردند.

منابع سوری به پرواز هواپیماهای شناسایی روسی بر فراز این منطقه و نیز بر فراز جبل الاکراد در شمال لاذقیه و سهل الغاب در شمال غربی حماه هم اشاره کردند.

این در حالی است که منابع سوری روز گذشته اعلام کرده بودند که ارتش سوریه مواضع گروههای تروریستی را در در جبل الزاویه به شدت زیر آتش گرفته است و ۱۳۰ راکت و گلوله توپ به مواضع گروههای تروریستی در الفطیره، سفوهن، الباره و فلیفل در جنوب ادلب شلیک شده است.

این منابع به کشته شدن شماری از تروریست‌ها در این حملات اشاره کرده بودند.

منابع سوری به آتش سنگین ارتش سوریه به مواضع گروههای تروریستی در مناطق الزیاره، و القرقور در سهل الغاب در شمال غرب حماه و آفیس در حومه شرقی ادلب اشاره کرده بودند.

همزمان گروه موسوم به دیده بان حقوق بشری سوری وابسته به مخالفان از حملات توپخانه ای نظامیان ترکیه به مواضع ارتش سوریه در شهرک کفر حلب در حومه غربی استان حلب خبر داده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =