انقلاب اسلامی بخشی از هویت و شناسنامه ملت ایران است

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی و سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به مناسبت سالروز 9 دی گفت: حماسه 9 دی یادآور تجدید پیمان ملت با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی و سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

«یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ أَطِیعُواْ اللّهَ وَأَطِیعُواْ الرَّسُولَ وَأُوْلِی الأَمْرِ مِنکُمْ…» (سوره مبارکه نساء :۵۹)

ملت رشید ایران اسلامی در بیش از چهار دهه حیات پربرکت نظام جمهوری اسلامی روزهای تلخ و شیرین گوناگونی را تجربه کرده و ثابت کردند هر زمان نیاز هست در صحنه‌­های مختلف حضور دارند و نماد عینی مردمی‌­ترین انقلاب جهان را به نمایش گذاشتند.

نهم دی­ماه به عنوان روز بصیرت سمبل تجدید پیمانی خودجوش و مبارک با ولی امر زمان است. نهمین روز از دی‌ماه ۸۸ به‌پاس این قیام خودجوش مردمی با عنوان روز «بصیرت و میثاق با ولایت» در تقویم رسمی ما ثبت و ماندگار شد و برگ زرین درخشانی را در کارنامه ایران و ایرانی رقم زد. برگ زرینی که تجلی روشن دین‌داری و عشق‌ورزی ملت ایران به دین مبین اسلام، انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) را به زیبایی پیش چشم جهانیان به نمایش گذاشت و عزم جدی و خلل‌ناپذیر این ملت آزاده در حفظ اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به همگان ثابت کرد و موجب ناامیدی دشمن از نفوذ به مرزهای معنوی و جغرافیایی ایران اسلامی گشت.

این روز، هنگامه یأس و شکست دشمنان و بیداری غافلان خوش‌خیال از خواب باطل سلطه بر انقلاب اسلامی بود؛ دشمنی که همچنان تلاش دارد کابوس این شکست را به رؤیای شیرین دست‌نیافتنی خود مبدل سازد.

9 دی یادآور تجدید پیمان ملت با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت است و این خود حاصل بصیرت و آگاهی ملت ایران است که برگرفته از فرهنگ عاشوراست که جهانیان را تسلیم اراده خود کرد و خشم و عصبانیت دشمنان و منافقین ملت را همراه با انفعال و عقب نشینی از مواضع نادرست­شان به ارمغان آورد. این درسی است برای همه‌ مستکبرین جهان که انقلاب اسلامی بخشی از هویت و شناسنامه ملت ایران است و صد البته که مشکلات و موانع اقتصادی خللی در اراده پولادین این ملت قدرشناس و مقاوم ایجاد نخواهد کرد.

دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی مولود انقلاب اسلامی، ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و پرچمدار بصیرت حضرت فاطمه(س)، سالروز این حماسه افتخارآفرین ملّی، این روز را به مردم فهیم ایران که همواره نقش تعیین‌کننده‌ای در حفظ استقلال، آزادی و هویت ملّی و دینی ایران اسلامی ایفا کرده‌اند، تبریک می‌گوید و همدل و هم‌نوا با مردم نجیب و سرافراز ایران، امیدوار است که همواره نور بصیرت الهی در دل‌های امت شهیدپرور ایران اسلامی پرفروغ و گرم باقی باشد و سایه رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تا روزی که چشم همه آرزومندان و منتظران حقیقی به جمال دل‌آرای صاحب اصلی انقلاب اسلامی، حضرت حجت (عج) روشن شود، مستدام و پایدار باشد و همگی در رکاب رهبر عظیم‌الشأنمان، در خیل سربازان مهدی فاطمه (عج) خوش‌عاقبت شویم. ان‌شاءالله.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =