قضاوت فینال آسیا برایم افتخار بود/ هدف مشترک با علیرضا فغانی!

داور بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم فوتبال پرسپولیس و اولسان گفت: قضاوت در این مسابقه برایم افتخار بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ «عبدالرحمان الجاسم» داور قطری فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا در مصاحبه‌ای با روزنامه «الشرق» قطر درباره مسائل مختلفی گفتگو کرده است. عبدالرحمان اخیراً دیدار فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا بین تیم‌های پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی را سوت زده بود.

وی در بخشی از صحبت‌هایش درباره قضاوت در فینال آسیا گفت: قبل از هر چیز باید بگویم قضاوت این بازی برایم افتخار بود اما در تاریخ ثبت می‌شود که یک داور قطری فینال را قضاوت کرد نه الجاسم. این یک موفقیت برای داوری قطر به صورت کلی و مسئولان به صورت خاص است.

عبدالرحمان درباره هدف گذاری‌هایش در آینده هم گفت: از اولین روز داوری هدفم حضور در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ بود. تقریباً تمام اهدافی که تعیین کرده‌ام محقق شده است و آنچه باقی می‌ماند داوری در جام جهانی در کشور خودمان است. فکر می‌کنم یک تیم قطری (تیم داوری) در جام جهانی حضور خواهد داشت نه فقط برای حضور داشتن و مشارکت بلکه برای دستیابی به موفقیت تاریخی که قبلاً سابقه نداشته است.

این در حالی است که علیرضا فغانی داور بین المللی ایران هم از جمله داورانی است که در اهداف خود، قضاوت در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ را تعریف کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =