9 دی، تداوم انقلابی گری و حضور حماسی

بر همه ما دانشگاهیان فرض است که جریان انقلابی گری را از گروه انقلابی نمایان باز شناسیم ومسیر رشد و تعالی کشور عزیزتر از جانمان را در پیروی محض از آرمان اصیل خمینی کبیر یعنی ولایت مطلقه فقیه به رهبری امام خامنه ای بدانیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی رضاپورمقدم: یکی از پدیده‌هایی که هر انقلاب را در طول تاریخ خیزش‌های اصلاحی جوامع بشری تهدید کرده است ترمیدور یا همان دگردیسی آرمانهایی است که فلسفه وجودی انقلاب را تشکیل می دهد، موضوعی که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، حرکت عظیم مردم مسلمان ایران را چهل سال بعد و در آستانه ورود به چله دوم از این قاعده مستثنا می داند و می فرمایند: انقلاب پرشکوه ملت ایران تنها انقلابی است که یک چله پرافتخار را بدون خیانت به آرمان‌هایش پشت سر نهاده و از کرامت خود و اصالت شعارهایش صیانت کرده است.

شاید اگر به دنبال علت این امر باشیم می‌توان به مولفه‌های متعددی اشاره کرد اما راز آن در کلام رهبری، همان توجه به پایه‌ریزی نظریه سیاسی و اجتماعی نظام انقلابی است. با این توضیحات مشخص می‌شود سیره انقلابی گری در بدنه مدیریتی و مردمی این بنای عظیم صراط مستقیم برای نیل به آرمانهای الهی و انسانی آن است.

 از آغازین روزهای فتح کاخ‌های استبداد در ایران بعد از ۵۷، زخم خوردگان کارزار انقلاب برای باز پس گیری موقعیت از دست رفته خود از پای ننشستند و هر از گاهی با اقسام تحرکات ایذایی در صدد اثبات دشمنی و خیره سری خود نسبت به نوزایی و تجدد دینی ملت ایران بوده و هستند که تا به امروز به فضل پروردگار نتوانستند کاری از پیش ببرند و از قضا نهال انقلاب روز به روز تناورمی‌شود.

 اما جریان خزنده نفوذ خارجی که با چراغ سبزنفاق داخلی همراه است هر از گاهی با فتنه‌ای پنجه در خورشید تابان این نظام انقلابی می اندازد که فتنه سبز ۸۸ با اتکا به جریانی انقلابی نما که خود را یاران غار خمینی می دانستند در صدد پی کردن ناقه انقلاب برآمدند. این گروه که با حربه تحریف و تخریب و در نهایت تکذیب امام و الگوی سیاسی ولایت فقیه به میدان آمده بودند صحنه مردم سالاری دینی را عرصه ای برای تاختن به اصل دین و انقلاب کردند چرا که برای دست یابی به سهم نا بحق خودشان با نقاب انقلابی بودن، به خوانیم انقلابی نمایی، حتی حاضر به ذبح اصل نظام ولایت فقیه هم شدند.

در این حین بود که امت انقلابی با همان حمیت دینی و ملی ۳۰ سال قبل بر قلب فتنه فرود آمدند و نقاب از چهره کریه جریان انقلابی نمایان برداشتند و صحنه حماسی از بصیرت و حضور به هنگام در دفاع از اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند، نظامی که طبق وصیت شهید حاج قاسم سلیمانی حرم الهی است و اگر این حرم مورد هجمه حرامیان باشد حرم ابراهیمی و حرم محمدی (ص) به دست خوارج زمانه فتح خواهد شد.

لذا بر همه ما دانشگاهیان فرض است که جریان انقلابی گری را از گروه انقلابی نمایان باز شناسیم و مسیر رشد و تعالی کشور عزیزتر از جانمان را در پیروی محض از آرمان اصیل خمینی کبیر یعنی ولایت مطلقه فقیه به رهبری امام خامنه ای بدانیم.

*معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی

انتهای پیام/

کد خبر: 1085750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =