لزوم نظارت بر حسن اجرای آرا پرونده های کمیسیون ماده ۱۰۰

رئیس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید یک نظارت کافی بر روی آرا پرونده های ماده ۱۰۰ وجود داشته باشد و حسن اجرای آن ها پیگیری شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ زهرا صدر اعظم نوری در جلسه صبح سه شنبه شورای شهر تهران در در تذکر خود به رابط شورایار منطقه ۳ تهران، گفت: تذکر بنده درباره کمیسیون ماه ۷ قانون حفظ و گسترش عوارض است. مناطق شمالی ما بیشترین تعداد درختان و باغات را دارد و بیش تر از باقی مناطق مورد تعرض قرار میگیرند. باید تمامی پرونده ها از کمیسیون ماده ۷ استعلام شود تا در جهت حفظ فضای سبز اقدام کرد.

وی افزود: تذکر بعدی بنده درباره بند ۲۰ و آرا ماده ۱۰۰ است که باید یک نظارت کافی بر روی این آرا باشد و حسن اجرای آنها پیگیری شود. به ویژه پرونده های ماده ۱۰۰ که اکثراً رای به تغییر کاربری است باید پیگیری شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: در آبیاری این مناطق نیز باید در آبیاری از پساب استفاده شود. به علاوه باید با توجه به راهبری فضای سبز، آبیاری با پساب و کاشت گیاهان کم آب حفظ فضای سبز این منطقه مورد توجه قرار گیرد.

مورد دیگر باغ موجود در محله آرارات است و باید اطلاعات دقیق آن داده تا پیگیری شود و در صورت حرکت باغ به سمت خشکی رای ماده ۷ برای آن صادر شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =