تجلیل از فعالان برتر طرح ملی پویش در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان

در جشنواره طرح پویش دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان از فعالان برتر طرح تجلیل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، در جشنواره طرح پویش دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان که با حضور رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان، مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان و سایر نهادهای اجرایی همکار در طرح پویش برگزار شد از فعالان برتر و شرکت کنندگان در این طرح با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

در این جشنواره واحدهای دانشگاهی نائین، کاشان و لنجان به خاطر مشارکت بیشتر در این طرح به عناوین برتر دست یافته و از رؤسای این واحدها خود با اهداء لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر شد.

همچنین از واحدهای دانشگاهی شهرضا، خمینی شهر، شاهین شهر، سمیرم و سما اصفهان برای حضور فعال قدردانی شد.

در بخش دانشجویی نیز به ترتیب محمدجواد بهرامیان از دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر، مهدی شمس از دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان و مرضیه خجسته خو از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) حائز رتبه های برتر شده و با اهداء لوح و جوایز نقدی مورد تقدیر واقع شدند.

در این مراسم شرکت های آرافن نائین و قطعه کاران لنجان به عنوان شرکت های برتر همکار این طرح با دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شده و نیز از سید محسن لوح موسوی و منوچهر کرمیان از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و محمدحنیف معلم و زینب راست قلم از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان به عنوان مسئولان و رابطین برتر قدردانی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =