شهید سلیمانی، انسانی از دنیا بریده و آخرت‌گرا بود

دانشجوی روانشناسی واحد شهرکرد در خصوص بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی، انسانی از دنیا بریده و آخرت‌گرا بود. حضور پیوسته و مداوم او در میدان جهاد و شهادت حاکی از این است که وی از دنیا دل کنده بود و تعلقی به دنیا و آنچه در آن وجود دارد، نداشت و خود را برای حضور در محضر پروردگار از طریق شهادت آماده کرده بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، فاطمه شاهوردی دانشجوی کارشناسی روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، درباره علت ترس آمریکا از شخصیت سردار حاج قاسم سلیمانی، که منجر به ترور ایشان شد، گفت: سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، در یکی از سخنرانی های خود در یادواره شهدای عملیات رمضان در سال 1397، با خطاب قرار دادن آمریکا و فرماندهان نظامی آن گفت: این جنگ توسط شما آغاز می شود؛ اما پایانش را ما ترسیم می کنیم.

فاطمه شاهوردی درباره علت محبوبیت سردار حاج قاسم سلیمانی بین نسل انقلاب و نسل بعد از انقلاب افزود:  سردار حاج قاسم سلیمانی، خدمات بسیاری به انقلاب اسلامی و مردم در طول 40 سال گذشته انجام داده است و به دلیل اخلاص، تقوا، ولایتمداری و مردم داری در قلب همه مردم جای دارد.

وی بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی، انسانی از دنیا بریده و آخرت گرا بود. حضور پیوسته و مداوم او در میدان جهاد و شهادت حاکی از این است که وی از دنیا دل کنده بود و تعلقی به دنیا و آنچه در آن وجود دارد، نداشت و خود را برای حضور در محضر پروردگار از طریق شهادت آماده کرده بود.

دانشجوی روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی، فردی خدامحور و مخلص بود. اخلاص و صداقت از جمله اکسیرهای این عالم است که هرکس هر مقداری به دست آورد؛ به همان اندازه در این عالم بزرگ می شود. حاج قاسم سلیمانی، ولایت پذیر و یک سرباز واقعی برای ولایت، شخصیتی دین ورز، معنوی و اخلاق محور بود.

فاطمه شاهوردی اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی با روحیه فداکاری، ایثار و گذشت، مجاهدی فداکار بود که قلبش پر از عشق و محبت به مومنان و مستضعفان بود. شجاعت و بی باکی سردار در برابر قدرت های عالم و هوس بازان عالم یکی دیگر از علت های علاقه مردم به ایشان است.

وی درباره آثار و برکات شهادت سردار سلیمانی برای تقویت نظام و محور مقاومت خاطرنشان کرد: حادثه عظیم شهادت سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش و به دنبال آن، سیل خروشان حضور عاشقانه و ارادت خالصانه ی مردم به آن ها، نشانه و آیتی از آیات و وعده های الهی است.

 دانشجوی کارشناسی روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: تحول عظیم روحی و معنوی و تعمیق و گسترش فرهنگ شهادت طلبی و گفتمان جهاد و مقاومت در میان مردم و به ویژه در میان نوجوانان و جوانانی که بسیاری از آن ها میدان های جنگ و جهاد را درک نکرده بودند، هویدا شدن گوهر وجودی یک انسان تربیت شده در مکتب اسلام ناب محمدی(ص) و برجسته شدن ویژگی های ممتاز این شخصیت گمنام همچون اخلاص، مردم داری، مهربانی، تواضع، انقلابی بودن، خستگی ناپذیری، ولایت مداری، شجاعت، سعه صدر، جاذبه حداکثری، مومن بودن به انقلاب انقلاب اسلامی، تقویت اتحاد و انسجام ملی، احیا و تقویت فرهنگ مقابله با استعمار و استثمار و اشغالگری و لزوم خروج نیروهای خارجی از منطقه به ویژه کشورهای اسلامی از آثار و برکات شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1085767

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =