دشمن با ابزار رسانه مذاکره را تنها راه‌حل مشکلات کشور نشان می‌دهد

معاون پژوهش و گفتمان‌سازی بسبج اساتید گفت: دشمن سعی دارد تا با ابزار رسانه به مردم بقبولاند که هر شرایطی در مذاکره به‌وجود بیاید از شرایط فعلی بهتر است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حسین عبدالهی‌فر در پنجمین اجلاس مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی که امروز(۹دی) برگزار شد، گفت: بزرگداشت بصریت حاکی از داشتن بصیرت است. مردم ایران باید ۹ دی ماه که مانور بصیرت ملت است را گرامی بدارند و این غرور ملی را در تاریخ ثبت کنند.
معاون پژوهش و گفتمان‌سازی بسیج اساتید کشور عنوان کرد: مردم در ۹ دی آینده انقلاب را تضمین کردند و به دشمنان آموختند که مردم سالاری جزو آرمان‌های انقلاب است.
وی یادآور شد: هفته بصیریت فرصت را در اختیار افراد می‌گذارد تا دغدغه‌های انقلاب و جامعه را بیان کنند.
عبدالهی‌فر گفت: امسال ۹ دی مصادف است با اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی. مسئولان امسال باید تاثیر مقاومت و بصیرت بر یکدیگر را بررسی و تحلیل کنند.
معاون پژوهش و گفتمان‌سازی بسیج اساتید کشور با تاکید بر اینکه مقاومت ذیل بصیرت قرار دارد، گفت: مقاومت امری فکری است اما افرادی که بصریت دارند، می‌دانند که دشمنان انقلاب برنامه‌های بسیاری برای نابودی مقاومت دارند.
وی با بیان اینکه دولت‌های شیطانی و مستکبر دشمن اصلی انقلاب و ملت ایران هستند، گفت: در حال حاضر دشمنان با استفاده از ابزار جنگ نرم قصد ضربه زدن به انقلاب را دارند.
عبدالهی‌فر گفت: بصیرت به ما می‌آموزد که دشمنان از جمله آمریکا چگونه قصد دارد مقاومت مردم و مسلمانان را نابود کنند.
معاون پژوهش و گفتمان‌سازی بسیج اساتید کشور افزود: در حال حاضر دشمنان برای شکستن مقاومت فردی در ایران تلاش دارند تا هجمه‌ای را علیه مراجع و روحانیت انجام می‌دهند. 
وی خاطرنشان کرد: تحریف عامل جداسازی برخی افراد از ولایت فقیه بوده که این امر فتنه و حوادث تلخ را در کشور به وجود آورده است.
به گفته عبدالهی‌فر، دشمن با استفاده از ابزار رسانه‌ای تلاش دارد تا  مردم را ترغیب کنند که هر شرایط در مذاکره به وجود آید؛ از شرایط فعلی بهتر است.
عبدالهی‌فر با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بیان کرد: افرادی نباید برای رسیدن به کرسی قدرت نباید هر دروغی را به مردم تحویل دهند. کاندیداها نباید در حق جوانان خیانت کنند چرا که آنها در صف اول مقاومت و بصیرت قرار دارند.
معاون پژوهش و گفتمان‌سازی بسیج اساتید کشور مطرح کرد: امام خمینی (ره) مقاومت در برابر دشمنان انقلاب و جهان اسلام را در سطح ملی در ایران بنیان‌گذاری کردند. 
وی اضافه کرد: آمریکا برای مقابله به جبهه مقاومت اقدام به تحریم و تهدید کشورهای اسلامی کرد تا مسلمانان از مقاومت دست بردارند.
عبدالهی‌فر یادآور کرد: در حال حاضر ایران در معرض شکستن جبهه مقاومت با ابزار تحریف قرار دارد و ترور شخصیت‌های توسط دشمنان نیز در این راستا انجام می‌شود.
انتهای پیام/
کد خبر: 1085769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =