بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل به مناسبت ۹ دی

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل به مناسبت نهم دی ماه، روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل به مناسبت نهم دی ماه، روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است: تاریخ انقلاب اسلامی ایران مملو از فراز و نشیب‌هایی است که هر یک به لطف و عنایت خداوند ‌متعال و با هوشیاری مردم همیشه در صحنه موجب استحکام و افزایش توان جمهوری اسلامی ایران شده است. به موازات هر دسیسه و تقابل دشمنان آشکار و پنهان با این انقلاب، مردم مومن و سلحشور ایران اسلامی با توجهات حضرت بقیه ا... الاعظم (عج) و راهبری ولی فقیه زمان؛ حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای و با بصیرت انقلابی تمام توطئه ها را ناکام ساخته‌اند.

 فتنه‌گران در سال ۱۳۸۸ سرمایه‌گذاری عظیمی کرده بودند تا با هر حربه‌ای جمهوریت و اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیر سوال برند و به میثاق مقدّس امت شریف اسلامی با رهبر معظّم انقلاب اسلامی لطمه وارد سازند و این پیوند مبارک را خدشه‌دار کنند، غافل از اینکه با افشا شدن دست پلیدشان، مردم ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی، آرام ننشستند و نه تنها فتنه آنها را در نطفه خفه کردند بلکه فرصتی ایجاد شد برای تجدید میثاق تاریخی ملت ایران با آرمانهای نظام اسلامی و ولایت فقیه.

مردم در ۹ دی‌ماه سال ۸۸ در یک حضور به یادماندنی خواسته و اعتقادات خود را یکبار دیگر بیان کردند و از یک امتحان بسیار دشوار سربلندانه بیرون آمدند، اما باید دانست که دشمنان نظام و انقلاب لحظه‌ای دست از دشمنی برنخواهند داشت و باید با بصیرت و درک حوادث و اتفاقات و حضوری مداوم و گسترده با نگاه به سرچشمه معارف ولایت و رهبری، راه را همچون گذشته گم نکنیم تا کشتی نجات ملت‌ها را با گذر از طوفان‌ها و موج‌های خطرناک به ناخدای اصلی آن حضرت بقیه ا... الاعظم (عج) بسپاریم.

ما اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل همگام با سایر اقشار مردم، ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی، با حضورگسترده در شبکه‌های اجتماعی، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و محکومیت توطئه‌های فتنه‌گران و استکبار جهانی، انزجار خود را از دشمنان نظام و ایران اسلامی اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1085788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =