گام‌های بلندی برای اخراج آمریکا از منطقه برداشته‌ایم

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به وعده «انتقام سخت»، گفت: انتقام خون شهید سلیمانی و همراهانش، اخراج آمریکا از منطقه است که در این رابطه هم قدم‌های بلندی برداشته شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی که امروز (سه‌شنبه) در مسجد لولاگر برگزار شد با بیان اینکه روز ۹ دی روز ملت ایران بود، گفت: زیرا مردم در این روز درخشیدند و عشق و ارادت خود را به اسلام نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه نام مبارک امام حسین (ره) وحدت را به مردم ما بازگرداند، افزود: امیدواریم که همه قدردان این مردم باشند زیرا این مردم نشان دادند که هر جا اسلام در خطر باشد در صحنه دفاع از اسلام حضور می‌یابند. در واقع روز ۹ دی روز مردمی است که در حوادث مختلف پای انقلاب ایستادند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه تاکید کرد: در روزهای منتهی به ۹ دی، مدیرانی که چندین دوره در جایگاه ریاست مجلس و رئیس جمهوری بودند، پشت سر یک جریان فتنه قرار می‌گیرند و عنوان می‌کنند که ما باید همچنان مسئول باشیم.

سردار نقدی با اشاره به اینکه در آن روزها تمام رسانه‌های دنیا پشت سر این افراد قرار می‌گیرند، گفت: آن‌ها در آن روزهای منتهی به ۹ دی ۸۸ از همه نمادهای انقلاب استفاده کرده و در تلاش بودند تا شبه انقلاب اسلامی ایجاد کنند. این افراد از یک طرف خود را به امام (ره) منصوب می‌کردند و شعار «الله اکبر» سر می‌دادند، اما از سوی دیگر تلاش می‌کردند که با نام امام خمینی (ره)، امام حاضر را تضعیف کنند تا قدرت را به دست گیرند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی کسی است که بیشترین نزدیکی را به اندیشه امام خمینی (ره) داشته و رهبریِ انقلاب را تاکنون بدون عقب‌نشینی از مسیر امام (ره) ادامه داده‌اند. در وقایع آن سال، خیلی از مسئولان سکوت کردند، اما رهبری ماند و ملت هم به پشتیبانی از ایشان خوش درخشیدند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه افزود: اگر کسی مثل رهبر انقلاب اسلامی نبود که شجاعانه مقابل دشمن ایستادند، مشخص نبود که چه بر سر انقلاب می‌آمد؛ به عبارت دیگر، بدونِ این رهبری درخشان نمی‌توانستیم از میدان پنج جنگ بزرگ، با امنیت و اقتدار بیرون بیاییم.

سردار نقدی با بیان اینکه اگر فرماندهی ایشان در نیروهای مسلح نبود، نمی‌توانستیم از آمریکا و انگلیس اسیر بگیریم و دستمان را تا مدیترانه بلند کنیم، اظهار داشت: در واقع پیشرفت‌های علمی و نظامی کشور نتیجه هدایت‌های رهبری انقلاب است.

وی با تأکید بر اینکه بدون هدایت رهبری نمی‌توانستیم تا دریای سرخ حضوری مقتدرانه داشته باشیم، بیان کرد: فتنه‌گران در سال ۱۳۸۸ به خاطر رسیدن به قدرت، نمک‌نشناسی کردند و در این راه با همه دشمنان انقلاب ائتلاف کردند؛ آن‌ها با خارجی‌ها، سفارت انگلیس و حتی گروه‌های تروریستی پیوند خوردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه تاکید کرد: ملت در ۹ دی تشخیص دادند که مسأله، انتخابات نیست به همین جهت در این روز به صحنه آمدند و حماسه بزرگی خلق کردند و بدین شکل توانستند توطئه دشمنان را خنثی کنند.

سردار نقدی با بیان اینکه مردم همواره در برابر توطئه دشمنان هوشیار هستند و جوانان نیز راه خود را می‌شناسند، افزود: ما این را در تشییع پیکر شهید سلیمانی دیدیم و حتی برای حضور در جبهه مقاومت اشک می‌ریختند و التماس می‌کردند. البته یک نکته را هم باید مد نظر قرار دهیم و آن اینکه نباید بگذاریم دشمنان بین ما فاصله ایجاد کنند.

وی همچنین در خصوص انتقام سخت از قاتلین شهید سلیمانی، تصریح کرد: این انتقام با یک عملیات در یک منطقه انجام نمی‌شود، زیرا آمریکایی‌ها باید از منطقه خارج شوند؛ انتقام این خون‌ها، اخراج آمریکا از منطقه است که در این رابطه هم قدم‌های بلندی برداشته شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: جوانان عراقی با عملیات‌های خود علیه نیروهای آمریکایی باعث شدند تا آمریکایی‌ها برای متوقف شدن این عملیات‌ها التماس کنند. با این حال باید گفت اکنون همه چیز به سوی انتقام بزرگ پیش می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =