رزمایش مشترک گروه‌های مقاومت آغاز شد/ هشدار جدی به رژیم صهیونیستی

اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت فلسطین در جریان کنفرانس مطبوعاتی امروز با اعلام رسمی آغاز رزمایش نظامی مشترک گروه های مقاومت، به رژیم صهیونیستی نسبت به هرگونه ماجراجویی جدید هشدار جدی داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)  به نقل از فلسطین الیوم، اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در جریان کنفرانس مطبوعاتی امروز تأکید کرد: مانور مشترک «تکیه‌گاه محکم» با مشارکت مبارزان شاخه‌های نظامی گروه‌های مقاومت تحت فرماندهی اتاق عملیات مشترک مقاومت را اعلام می‌کنیم. در این مانور سناریوهای مختلفی در شمال تا جنوب نوار غزه به اجرا گذاشته خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در این بیانیه آمده است: ما در این مانور مشترک تهدیدات احتمالی از جانب دشمن را شبیه‌سازی خواهیم کرد و هدف از برگزاری مانور، بالا بردن سطح آمادگی و کارایی مبارزان مقاومت برای جنگ در شرایط و زمان‌های مختلف خواهد بود. این مانور دفاعی بیانگر آمادگی مقاومت برای دفاع از ملت در تمامی شرایط است و فرماندهان مقاومت آماده ورود به هر نبردی برای دفاع از ملت و سرزمین فلسطین هستند.

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت همچنین عنوان کرده است: اجازه نخواهیم داد دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین دست به تجاوز بزند، سلاح ما همیشه آماده است و مقاومت تصمیمی واحد و یکپارچه برای ورود به هرگونه نبرد تحمیلی با دشمن در هر زمان و مکانی اتخاذ کرده است.

در این بیانیه تأکید شده است: سران رژیم صهیونیستی باید بدانند که صرف فکر کردن به هرگونه تجاوز و ماجراجویی جدید علیه ملت فلسطین با پاسخ قاطع و شدید مقاومت مواجه خواهد شد و به یاری خداوند عملیات‌های غافلگیرکننده زیادی برای دشمن داریم. این مانورهای مشترک به روشنی بیانگر تصمیم واحد و مشترک و وحدت تمامی شاخه‌های نظامی گروه‌های فلسطینی است.

در بیانیه مذکور آمده است: به فضل خداوند مقاومت امروز در بهترین و قوی‌ترین حالت ممکن قرار دارد و قادر به وارد کردن ضرباتی سخت و دردناک به دشمن است و هرگز به این رژیم اجازه نخواهد داد معادلات و قواعد بازی جدیدی را بر ملت فلسطین تحمیل کند.

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین تأکید کرده است: پیام مقاومت به تمامی جهانیان این است که سخن مقاومت فصل‌الخطاب خواهد بود و مقاومت همچنان به یاری خداوند دست بالا را خواهد داشت و توافقنامه‌های خفت‌بار عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی نمی‌توانند چیزی را تغییر دهند.

گروه‌های مقاومت و اتاق عملیات مشترک مقاومت از عموم ملت فلسطین در هر مکانی که حامی و پشتیبان مقاومت هستند و قاطعانه در برابر تمامی توطئه‌ها ایستاده‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنند. سلام و درود به ارواح شهدا که این سرزمین را با خون خود آبیاری کردند، بر تمامی مجروحان و اسرای قهرمان و آزادگانی که نماد آزادی و عزت هستند.

کد خبر: 1085830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =