بصیرت و مقاومت دو راهبرد مهم انقلاب و نظام است

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: «بصیرت و «مقاومت» دو راهبرد مهم انقلاب و نظام اسلامی در برابر مشکلات است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ حجت الاسلام عباس محمدحسنی بعدازظهر سه شنبه در مراسم گرامی داشت روز ۹ دی در مصلی امام خمینی (ره) شهر یاسوج افزود: «بصیرت» کارآمدترین پادزهر علیه فتنه و فتنه گران است، به شرطی که بصیرت ورزی به هنگام باشد.

وی با بیان اینکه کسی نمی‌تواند پرچم پیروزی و جهاد را حمل کند، مگر اینکه از روحیه مقاومت و شناخت درست حق از ناحق برخوردار باشد، گفت: ملتی که بصیرت آن قضا شود خواری او قطعی و ملتی که بصیرت به هنگام داشته باشد، عزت آن تضمین خواهد شد.

حجت الاسلام محمد حسنی اظهار داشت: ملت ایران سرافراز بوده و سربلندترین ملت‌های دنیا هستند و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ملت ایران در ۹ دی این بود که با حضور به موقع نسخه فتنه گران و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را درهم پیچیدند.

وی افزود: مردم با حضور به موقع خود غریق نجات ایران و نظام اسلامی از دست فتنه گران داخلی و خارجی شدند.

حجت الاسلام محمد حسنی با بیان حماسه ۹ دی به عنوان روزی ماندگاری در تقویم تاریخی ملت سربلند و سرافراز ایران اسلامی به ثبت رسید، گفت: ۱۹ دی ماه سال ۱۳۵۶ یکی از روزنامه‌های کشور به بنیانگذار کبیر انقلاب توهین کرد و مردم ولایت مدار قم به صورت خودجوش به میدان آمدند و این کار را محکوم کردند که یکی از نقطه‌های افتخار انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بانوی دوعالم، شهادت سپهبد «شهید حاج قاسم سلیمانی» و چهلمین روز شهادت دانشمند هسته‌ای شهید «محسن فخری زاده» را به همه ملت ایران و مردم کهگیلویه و بویراحمد تسلیت می گویم.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در نهم دی ماه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در حمایت از آرمان‌های امامین انقلاب و مقابله با شیطنت‌های دشمنان به صورت خودجوش به میدان آمدند، گفت: این روز به عنوان قله بصیرت مداری ملت ایران ماندگار شد و تشییع باشکوه و میلیونی سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» نیز توسط ملت ایران به عنوان سومین مناسبت دی ماه روزی ماندگار در تاریخ انقلاب و نظام بود.

انتهای پیام/

منبع:مهر

کد خبر: 1085860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سعادت شورای. هماهنگی IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
      0 0
      سلام‌‌در پارگراف بجای کلمه عذاب کلمه قضا درست است که حاج آقا فرمودند لطفا تصحیح شود