شهادت سردار «سلیمانی» سند شکست آمریکا در «خاورمیانه» است

سردار «غلامرضا سلیمانی» گفت: شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی سند شکست ایالات متحده آمریکا در منطقه خاورمیانه است و در واقع زبونی و سرافکندگی استکبارجهانی در عرصه جهانی همچنان ادامه دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رییس سازمان بسیج مستضعفین، امروز (سه‌شنبه) در یادواره هزار و ۶۵۰ شهید یزد و مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی سال ۱۳۸۸، اظهار داشت: شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی سند شکست ایالات متحده آمریکا در منطقه خاورمیانه است و در واقع زبونی و سرافکندگی استکبارجهانی در عرصه جهانی همچنان ادامه دارد.  

وی افزود: این شهید والامقام برای شکست داعش و نجات عراق، سوریه و برخی کشورهای اسلامی از دست دشمنان وارد نبرد شد و به تقویت جبهه مقاومت کمک کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی، ادامه داد: شهید سلیمانی برای تحقق صلح و عدالت و نجات ملت‌های مسلمان از دست داعش و حامیان منطقه‌ای و جهانی با دعوت دولت سوریه وارد این کشور شد و در حالی که حدود ۸۰ درصد خاک آن در اشغال گروهک تکفیری داعش بود، با مدیریت و برنامه‌ریزی موفق به پیروزی شد.

وی تصریح کرد: دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و علمی مدیون ایثار و جانفشانی شهداست و تمامی موفقیت‌ها برگرفته از فرهنگ والای عاشورا، برای همه انسان‌ها یک الگو و قابل تکثیر و استفاده است.

سلیمانی اظهار داشت: انقلاب ‌اسلامی فرهنگ و ارزش والایی دارد که محدود به منطقه و مرز خاصی نیست و امروز تمامی ستمدیدگان عالم و آزادی‌خواهان جهان با الگوگیری از آن برای رسیدن به عزت و سعادت استفاده می‌کنند و باید همواره در حراست از آن اقدام کرد.

وی گفت: به برکت انقلاب اسلامی نظام سلطه از بدو پیروزی نظام الهی ما تاکنون روز به روز دچار نابودی و شکست بیشتر شده است و این زبونی برای آن‌ها به برکت خون شهیدان و ایستادگی مردم و درایت و رهبری‌های امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) روز به روز بییشتر می‌شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: انقلاب اسلامی ملت قهرمان ایران مسیر تاریخ بشریت را با خون شهیدان و ایثار و جانفشانی‌های خود تغییر داد و این موضوع سرآغازی برای رسیدن به قله‌های کمال شد و باید این رویه و روحیه دینی و انقلابی که نشات گرفته از عاشورا و مکتب اسلام است، گسترش یابد.

سلیمانی از تمامی افرادی که برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار در جامعه فعالیت دارند، قدردانی کرد و برگزاری یادواره شهدای یزد را الگویی مناسب برای دیگر استان‌ها برشمرد که با همکاری مردم و مسئولان به نحو مناسب برگزار شد.

وی به حماسه ۹ دی‌ ملت ایران در سال ۱۳۸۸ اشاره کرد و بیان داشت: این حماسه در لبیک به ‌فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، در تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب شکل گرفت و این روز در تقویم ایران با عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت، ۳۲۰ هزار بسیجی سازماندهی شده دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =