ستاد بزرگداشت شهید سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌جنوبی تشکیل شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی از تشکیل ستاد بزرگداشت حاج‌قاسم سلیمانی در این دانشگاه با اجرای برنامه‌های متنوع خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سیدحسن هاشمی با گرامیداشت سالگرد حماسه نهم دی‌ و سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: ستاد بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی تشکیل می‌شود.

وی افزود: برگزاری کرسی آزاداندیشی، برگزاری وبینار، نشست تخصصی پرسش و پاسخ در فضای مجازی، جشنواره نقاشی و ساخت کلیپ با موضوع حاج قاسم قهرمان دوست‌داشتنی، برپایی نمایشگاه با محور اقدامات و دشمنی‌های استکبار جهانی توسط امور فرهنگی دانشگاه و معاونت سما و نیز انتشار مقاله، یادداشت و مصاحبه در نشریه الکترونیکی توسط بسیج دانشجویی دانشگاه از مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در ایام شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی گفت: هر چند امسال سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشمند شهید حاج محسن فخری‌زاده در میان ما نیست؛ اما راه آنها و مسیر متعالی که با اخلاص آغاز کردند با قدرت و غیرت انقلابی پیموده خواهد شد.

هاشمی عنوان کرد: نهم دی‌ برای مردم یادآور تجدید میثاق و بیعت مجدد با رهبر انقلاب و ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و روزی است که ملت بابصیرت با صلابت و غیرت انقلابی مردم آتش فتنه دشمنان قسم‌خورده این سرزمین خدایی را خاموش کردند و مقتدرانه در برابر یاوه‌گویان و بدخواهان و فتنه‌گران ایستادند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =