شبیه‌سازی دادگاه محاکمه قاتلان سردار سلیمانی به صورت مجازی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان، برنامه‌های این واحد دانشگاهی برای اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را تشریح کرد.

حجت الاسلام سید رضا موسوی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌های این واحد دانشگاهی در سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهارکرد: برگزاری نشست مجازی با عنوان «مکتب سلیمانی» یکی از برنامه‌های مهم ما برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی است که سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این برنامه سخنرانی خواهد کرد.

وی افزود: از ۹ تا ۱۶ دی ماه نشست‌های تخصصی برای دهه بصیرت و میثاق با ولایت با سخنرانی استادان مطرح کشور و دکتر جهان بین برگزار خواهد شد. همچنین یک برنامه تجمیعی در شانزدهم دی ماه با محوریت سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار می‌شود که سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان گلستان در این مراسم سخرانی خواهند کرد. این مراسم به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

موسوی ادامه داد: کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی نیز فعالیت‌های خوبی را از قبیل ساخت کلیپ و تولید محتوای مجازی برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی در دستور کار قرار داده‌اند؛ درحال حاضر چندین کلیپ، پادکست و مستند از سوی بسیج دانشجویی، کانون رسانه و دفتر گفتمان دانشجویی تولید شده است که در هفته منتسب به حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان تصریح کرد: بسیج دانشجویی و کانون‌های دانشجویی از جمله کانون هلال احمر، در حاشیه مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی که ۱۶ دی ماه برگزار خواهد شد، اقدام به برپایی غرفه کرده‌اند. همچنین برگزاری نمایشگاه عکس با محوریت سردار سلیمانی، از دیگر برنامه‌های ما در هفته آینده خواهد بود.

وی با اشاره به تولید محتوای مجازی در جشنواره از حماسه تا حماسه گفت: تاکنون نزدیک به ۲۰۰ نفر از دانشجویان واحدهای استان گلستان، در جشنواره از حماسه تا حماسه مشارکت فعال داشته‌اند؛ این افراد برای تولید محتوای مجازی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی نیز ساماندهی شده‌اند و آثار آن‌ها طی روزهای آینده منتشر خواهد شد. تولید پادکست صوتی، کلیپ، عکس نوشت و کپشن، در دستور کار شرکت کنندگان در جشنواره از حماسه تا حماسه قرار گرفته است.

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی واحد گرگان درحال ساخت مستندی با محوریت سردار دل‌ها است که البته هنوز نهایی نشده است. درحال تلاش هستیم تا برنامه‌های دیگری از قبیل برگزاری دادگاه بین المللی محاکمه قاتلان سردار سلیمانی را به صورت مجازی برگزار کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =