یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری/ بازداشت ۳ فلسطینی

نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات خصمانه خود ضمن یورش به کرانه باختری ۳ شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از فلسطین الیوم، نظامیان صهیونیست همچنان به اقدامات خصمانه خود علیه فلسطینیان در اراضی اشغالی ادامه می‌دهند. نظامیان صهیونیست به صورت گسترده به مناطقی از کرانه باختری ازجمله شهر «جنین» یورش بردند.

بر اساس این گزارش، به دنبال یورش گسترده نظامیان صهیونیست به فلسطینیان در کرانه باختری و شهر جنین درگیری شدیدی میان آنها اتفاق افتاد. صهیونیست‌ها از گلوله و گاز اشک آور علیه فلسطینیان استفاده کردند.

نظامیان صهیونیست در جریان درگیری مذکور ۳ شهروند فلسطینی را بدون تفهیم اتهام بازداشت کردند. پیشتر نیز به دنبال وقوع برخی درگیری ها میان صهیونیستها و فلسطینیان در قدس اشغالی، شماری از فلسطینیان زخمی و بازداشت شدند.

چندی پیش کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطینی با صدور بیانیه‌ای به ارائه گزارشی از اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی در اراضی اشغالی پرداخت. کمیته مذکور در بیانیه خود اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی طی ماه نوامبر بیش از ۴۰۰ شهروند فلسطینی را در نقاط مختلف اراضی اشغالی بازداشت کردند.

کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطینی همچنین عنوان کرد که در حال حاضر بیش از ۴ هزار اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سَر می بَرند که عمدتاً بدون محاکمه به زندان افتاده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =