نتیجه سازش در مقابل اسرائیل، ذلت دولت‌های سازش‌گر است

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای آورده است: سازش و نرمش در مقابل رژیم صهیونیستی، نتیجه‌ای جز ذلت برای دولت‌های سازش‌گر ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تقدیر و حمایت از مواضع مجالس الجزایر، پاکستان و اندونزی در مخالف با سازش با رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد و آورده است: تجربه تاریخی نشان داده است که سیاست سازش و نرمش در مقابل رژیم طغیانگر صهیونیستی جز ذلت و خفت ماندگار برای سران کشورها و دولت های سازشگر نتیجه ای دربرنداشته و نخواهد داشت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی ملت فلسطین در نبرد ٢٢ روزه عملیات فرقان در غزه علیه رژیم صهیونیستی (۲۷ دسامبر ۲۰۰۸)، که طی آن حدود ١٥٠٠ فلسطینی بی گناه به شهادت رسیده و صدها نفر با سلاح های ممنوعه رژیم اشغالگر قدس مجروح شدند؛ از تصمیم پارلمان الجزایر، برای تصویب طرحی مبنی بر جرم انگاری هر گونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی حمایت و از مواضع شرافتمندانه و عزتمندانه در مجالس پاکستان و اندونزی در مخالفت با فشارها جهت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تقدیر می کند. امیدواریم سایر کشورهای اسلامی حامی فلسطین نیز با الگو گرفتن از این اقدام، یاری گر ملت مقاوم و مبارز فلسطین در جهت نیل به حقوق حقه خود باشند.

تجربه تاریخی نشان داده است که سیاست سازش و نرمش در مقابل رژیم طغیانگر صهیونیستی جز ذلت و خفت ماندگار برای سران کشورها و دولت های سازشگر نتیجه ای دربرنداشته و نخواهد داشت. فلسطین، متعلق به ساکنان اصلی و حقیقی این سرزمین است و ملت فلسطین از حق مشروع و قانونی برای تعیین سرنوشت و تشکیل دولت و ساختار حاکمیتی خود برخوردار است.

طرح جمهوری اسلامی ایران برای همه پرسی در سرزمین های اشغالی، که در چارچوب نظرات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) تدوین و تنظیم شده و در سازمان ملل متحد به ثبت رسیده است؛ تنها گزینه مطلوب و عملی برای احقاق حقوق مردم فلسطین و خروج از بحران کنونی در منطقه ناشی از وجود رژیم تجاوزگر، تروریست و اشغالگر صهیونیستی است.

اقدام شایسته پارلمان الجزایر در جرم انگاری ایجاد رابطه با رژیم اشغالگر قدس در این برهه از زمان، مصادف با سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام، شهید قاسم سلیمانی به دست نیروهای متجاوز و تروریست آمریکا، صورت گرفت که نماد واقعی مقاومت و مقابله با طرح های مختلف رژیم صهیونیستی اعم از طرح الحاق کرانه باختری، معامله قرن و عادی سازی روابط با رژیم جعلی صهیونیستی بود.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران خاطرنشان می کند که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، در حالی که این رژیم اشغالگر به تخریب، قتل، یهودی سازی و شهرک سازی خود در سرزمین فلسطین ادامه می دهد؛ مجریان عادی سازی را وارد قمار از پیش باخته ای با این رژیم منفور می کند و درهای آرامش و امنیت را بر رویشان می بندد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =