عهدنامه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان با آرمان‌های شهید سلیمانی

دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان با آرمان‌های شهید حاج قاسم سلیمانی عهدنامه امضا کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ متن تجدید میثاق دانشجومعلمان دانشگاه با سردار دل‌ها به شرح زیر است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

"وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ"

آن زمان که استکبار هجوم آورد و جان و مال و خاک و ناموس وطنمان را به خطر انداخت؛ مرگ در راه مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمان، شهادت و هنر مردان خدا توصیف شد. در همان زمان مردانی از جنس نور و غیرت، در بلاد اسلام طلوع کردند و هنرمندی خود را به رخ کشیدند. شهادت برایشان "اهلا من العسل" شد و هرگز در مقابل استکبار سر خم ننمودند.

اما وقتی نخوت و سیاهی ننگ بار آمریکایی نتوانست شکست هیمنه خود را تحمل کند، در سحرگاه ۱۳ دی ماه خالص‌ترین و شجاع‌ترین سردارانمان یعنی شهید حاج قاسم سلیمانی و یار وفادارش شهید ابو مهدی المهندس را، آنهم نه در جنگ رو در رو، بلکه با فرومایه ترین روش به شهادت رساند.

ما خانواده بزرگ دانشگاه شریف فرهنگیان، دانشجو معلمان، اساتید و کارکنان، پرورش دهندگان و معلمان نسل آینده این سرزمین غیور پرور و تربیت کنندگان سردار سلیمانی‌های آینده، ضمن اعلام انزجار و محکومیت آمریکای جنایتکار، خواهان "انتقام سخت" در پاسخ به شهادت مظلومانه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی؛ از جبهه مقاومت هستیم تا جواب دندان شکنی به دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و رژیم جنایتکار صهیونیستی بدهند.

ما بعنوان سربازان و فرزندان این انقلاب و رهپویان راه مقدس شهید والامقاممان، میثاق می‌بندیم تا آخرین نفس، برای پایداری اسلام ناب محمدی (ص) در سراسر جهان در کنار جبهه حق، برای تربیت هزاران هزار "سلیمانی" از هیچ تلاشی فروگذاری ننموده و از پای ننشینیم.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1085942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =