دفاع از ولایت از جان خود و فرزندان بالاتر است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب گفت: دشمن وقتی به خانه حضرت زهرا (س) حمله می‌کند، او به میدان می‌آید و نمی‌گوید که مردان باید دفاع کنند؛ زیرا که دفاع از ولایت حتی از جان خود و فرزند بالاتر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حجت‌الاسلام محمدجعفر محمدی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب ظهر روز گذشته در نشست خبری جایزه جوان نوآور ماندگار نشان شهید موسوی که در مجتمع پیامبر اعظم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد، اظهارکرد: برگزاری جایزه جوان نوآور ماندگار، ایده بسیار خوبی است که توسط مسئولان واحد تهران غرب دنبال شده است.

وی افزود: خداوند نوآوری‌های مختلفی دارد که در قرآن به آن اشاره شده است. مثلا به مادر حضرت موسی (ع) می‌فرماید که فرزند را در صندوقچه بگذار و او را در دریا بگذار و به ما بسپار. یا اینکه اصحاب کهف ۳۰۹ سال می‌خوابند و پس از سال‌ها بیدار می‌شوند و زنده‌اند. همچنین خداوند به حضرت ذوالقرنین دستور می‌دهد که چه سدی بسازد و این نوآوری محسوب می‌شود و مثال‌های متعدد دیگری وجود دارد.

نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب تصریح کرد: سوره یوسف پر از داستان‌های مختلفی است که در آن نوآوری توسط خداوند متعال وجود دارد. داستان‌هایی در مورد حضرت یونس، حضرت عیسی و بقیه انبیا نیز نوآوری‌های خیلی خوبی وجود دارد.

حجت‌الاسلام محمدی گفت: حضرت زهرا جوانی ۱۷ ساله و نوآور بود. بعد از جریان سقیفه ۷ مرد در خانه امیرالمومنین پنهان شدند که در امان باشند. دشمن وقتی به خانه حضرت زهرا (س) حمله می‌کند، او به میدان می‌آید و نمی‌گوید که مردان باید دفاع کنند زیرا که دفاع از ولایت حتی از جان خود و فرزند بالاتر است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =