دکتر طهرانچی ساخت و کارآزمایی بالینی انسانی واکسن کرونا را تبریک گفت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیام های جداگانه ای، ساخت و آغاز مرحله کارآزمایی بالینی انسانی واکسن کرونا را به وزیر بهداشت و رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تبریک گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیام هایی جداگانه به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره )، ساخت و آغاز مرحله کارآزمایی بالینی انسانی واکسن کرونا به دست محققان کشور را تبریک گفت.

در متن پیام دکتر طهرانچی به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمده است:بدین وسیله ساخت و آغاز مرحله کارآزمایی بالینی انسانی واکسن کرونا را که به دست توانمند محققان کشورمان صورت گرفت، به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، جنابعالی و همکاران پرتلاشتان و مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت می گویم.

در این پیام تصریح شده است: مردم شریف ایران همواره قدردان زحمات کادر درمان کشورمان و به یاد ازخودگذشتگی و جانفشانی شهیدان مدافع سلامت در ایام کرونا هستند، بی تردید تلاش‌های بی‌وقفه، ممارست و همدلی جامعه پزشکی و داروسازی کشور و محققان دلسوز برکسی پوشیده نیست؛ امروز که نزدیک به یک سال از مبارزه با ویروس کرونا می‏‌گذرد، خبر مسرت‌بخش ساخت واکسن کرونا توسط محققان ایرانی جهانیان را خیره کرده و می تواند منشاء نشاط و امید عمومی و عاملی برای رفع خستگی کادر درمان پرتوان کشور باشد که با وجود تحمل مشقت‌‏ها و رنج‌های ناشی از تحریم‏‌های ظالمانه ایستادگی کردند تا زندگی مردم ادامه داشته باشد. جا دارد از زحمات گرانقدر همه همکاران دلسوز مجموعه پزشکی کشور تشکر و قدردانی داشته باشم.

در این پیام عنوان شده است: مطمئناً این دستاورد ارزشمند علمی نشان از همت والا و خودباوری است که حاصل آن نویدبخش روزهای خوبی برای ملت شریف ایران دارد و پشتوانه امیدبخش برای جامعه علمی کشور خواهد بود. دانشگاه آزاد اسلامی همچون گذشته آمادگی دارد با تمام توان علمی خود در همه زمینه‌ها با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همکاری و تعامل درمسیر رفع مشکلات و حل مسائل کشور داشته باشد.عزت، سلامتی و توفیق روز افزون جنابعالی و همکارانتان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

پیام تبریک دکتر طهرانچی خطاب به رئیس ستاد اجرایی فرمان امام

 همچنین در پیام تبریک دکتر طهرانچی به رئیس ستاد اجرایی فرمان امام آمده است: بدین وسیله ساخت و آغاز مرحله کارآزمایی بالینی انسانی واکسن کرونا را که به دست توانمند محققان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام‏(ره) صورت گرفت، به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، جنابعالی و همکاران پرتلاشتان و مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت می‏‌گویم.

در این پیام تاکید شده است: مسلماً تزریق واکسن کرونا به فرزندتان گویای کیفیت بالا و اطمینان‌بخش برای استفاده عموم خواهد بود، این دستاورد ارزشمند‏ نشان از اقتدار علمی، توانایی و دانش به روز محققان و پژوهشگرانی دارد که با وجود همه مشقت‏‌ها و محدودیت‌های ناشی از تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران و دانشمندان ایرانی حتی در بخش دارویی، توانست در کوتاه‌‏ترین زمان ممکن چشم جهانیان را به خود خیره کند که ایران اسلامی به پشتوانه دانش و توان داخلی می تواند از مسیرها و موانع ایجاد شده عبور کند.

در این پیام بیان شده است: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از نخستین نهادهایی بود که در روزهای شیوع ویروس کرونا به جهت تامین نیازهای ضروری بخش بهداشت و درمان برای مبارزه با این بیماری مهلک به پاخاست و امروز نیز ثمره این مجاهدت علمی در حال به بارنشستن است؛ جا دارد از زحمات گرانقدر همه تلاشگران عرصه تحقیق و تولید واکسن کرونا و این مجموعه خدوم که نقش بی‌بدیلی را ایفا کرده اند، تشکر و قدردانی داشته باشم و این هدیه گوارای مردم عزیز باشد. مسلماً این اقدام گرانبها الگوی مطلوبی برای تقویت خودباوری جامعه علمی کشور و تعمیق امید در تمامی زمینه ها خواهد بود.

در این پیام خاطرنشان شده است: دانشگاه آزاد اسلامی همچون گذشته آمادگی دارد با تمام توان علمی خود در همه زمینه ها با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) همکاری و تعامل در مسیر رفع مشکلات و حل مسائل کشور داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =