سفیران فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی بسته‌های معیشتی توزیع می‌کنند

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی برنامه‌های این مرکز را برای سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تشریح کرد.

امیرعباس لشگری در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، درباره برنامه‌های این مرکز برای سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: نخستین برنامه مرکز برای سالگرد شهادت سردار دل ها، برگزاری رزمایش کمک مومنانه است؛ در این راستا سفیران فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی، پنج شنبه هفته جاری به همت بسیج دانشجویی واحد تهران مرکز، در توزیع بسته‌های معیشتی برای نیازمندان مشارکت خواهند کرد.

او افزود: دومین برنامه مرکز، تجلیل از خانواده شهید هادی باغبانی است و افتخار داریم که تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی به نام این شهید گرانقدر مزین شده است. سفیران فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل ها با حضور در خانه شهید مدافع حرم هادی باغبانی، از خانواده اش تجلیل خواهند کرد.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: نتایج درخشان تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی و کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ برتر کشور، سبب شد تا اعضای این تیم به همراه برخی از کارکنان معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون کشتی فرنگی در خانه شهید باغبانی حضور یابند. اهدای مدال قهرمانی به خانواده این شهید والا مقام در حاشیه همین دیدار انجام خواهد شد.

لشگری تصریح کرد: سومین برنامه مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، تجلیل از خانواده یکی از محافظان سردار سلیمانی است که به فیض شهادت نائل شد.

او خاطرنشان کرد: همچنین درحال تدوین آیین‌نامه‌ای برای برگزاری مراسم راهپیمایی در هفته متعلق به شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستیم که در استان‌ها و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شود. این آیین‌نامه به‌زودی به واحدهای سراسر کشور ابلاغ خواهد شد و هر واحد به صورت جداگانه می‌تواند برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری این راهپیمایی را داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =