آمریکا برای ترمیم وجهه جهانی خود مسیر دشواری را پیش رو دارد

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین امروز تصریح کرد: آمریکا برای ترمیم وجهه جهانی خود مسیری دشواری را پیش رو دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ «میخاییل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین امروز چهارشنبه بار دیگر در خصوص روابط کشورش با آمریکا و آینده سیاست خارجی واشنگتن موضع گیری کرد.

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در پیامی توییتری در این باره نوشت: آمریکا باید کارهای زیادی برای بهبود نسبی وجهه سیاست خارجی خود و ایجاد اطمینان در خصوص اینکه این کشور شریکی قابل اعتماد است را انجام دهد. البته کار آسانی نخواهد بود.

موضع گیری «میخاییل اولیانوف» درباره وجهه سیاست خارجی آمریکا در حالی مطرح می شود که آمریکا در دوران ریاست جمهور ترامپ از بسیاری از قراردادها و توافقات بین المللی به صورت یکجانبه خارج شد؛ مجموعه اقداماتی که این کشور را در انزوای سیاسی در جهان قرار داد.

گفتنی است که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا ۸ ماه مارس سال ۲۰۱۸ میلادی (۱۸ اردیبهشت سال ۱۳۹۷) به بهانه‌های واهی و به صورت یکجانبه از این توافق خارج شد و تهدید کرد که تحریم‌های واشنگتن علیه تهران که بر اساس توافق مذکور در زمان دولت قبلی این کشور تعلیق شده بود را بازمی گرداند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =