سران روسیه و سوریه بر تقویت مناسبات تاکید کردند

روسای جمهور روسیه و سوریه در پیام هایی متقابل به مناسبت فرا رسیدن سال جدید میلادی بر تقویت روابط دوجانبه در تمام زمینه ها تاکید کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، روسای جمهور روسیه و سوریه در پیام های متقابل به مناسبت فرا رسیدن سال جدید میلادی بر تقویت روابط دو کشور در تمام زمینه ها تاکید کردند.

بر اساس این گزارش، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه در این پیام سال جدید میلادی را به پوتین و مردم روسیه تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که سال جدید همراه با موفقیت و پیشرفت های بیشتر برای روسیه در تمام عرصه ها باشد.

رئیس جمهور سوریه همچنین ابراز امیدواری کرد که دو کشور در سال جدید با تلاش های مشترک به دستاوردهای بیشتری در خصوص مبارزه با تروریسم و تداوم تقویت روابط دوجانبه در تمام زمینه ها دست یابند.

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه هم به نوبه خود بر امیدواری نسبت به برقراری ثبات در سراسر سوریه طی سال آینده تاکید کرد.

رئیس جمهور روسیه همچنین بر آمادگی کشورش برای تداوم نقش آفرینی برای حل و فصل نهایی بحران سوریه و رفع مشکلات در این خصوص و افزایش همکاری های روسیه و سوریه تاکید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =