رویداد ملی تولیدات رسانه‌ای، بچه‌های حاج قاسم برگزار می شود

اولین رقابت ملی تولیدات رسانه‌ای بچه‌های حاج قاسم در دو بخش مجازی و حضوری در سطح ملی، ویژه تمام دانش آموزان سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ اولین رقابت ملی تولیدات رسانه‌ای بچه‌های حاج قاسم با همکاری سه جانبه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، بنیاد سپهر انقلاب اسلامی و مؤسسه رویش رسانه در دو بخش مجازی و حضوری در سطح ملی، ویژه تمام دانش آموزان سراسر کشور برگزار می‌شود.

رضا کاظمی معاون راهبردی بنیاد سپهر انقلاب اسلامی در راستای اهمیت تولید محتوا با محوریت حاج قاسم گفت: برنامه‌های گوناگونی از سوی سازمان‌های مختلف در نسبت با موضوع سردار سلیمانی تولید شده است ولی ما در اولین رقابت ملی تولیدات رسانه‌ای بچه‌های حاج قاسم در صدد آن هستیم که با توجه به علاقه مندی نسل جدید به فضای مجازی به نوعی دانش آموزان تفکرات، آرمان‌ها و اهداف این شهید بزرگوار را با سلیقه خودشان به همسالان خود ارائه دهند و قطعاً دانش آموز در انتقال مفاهیم نیز از اصل تأثیر پذیری گروه هم سال به شدت استقبال می‌کند.

وی در خصوص اهداف تولیدات رسانه‌ای بچه‌های حاج قاسم، اظهار کرد: در این پویش به دنبال این هستیم که ارتباط مفهوم، قابل لمس و توسعه را بین آرمان‌های سردار شهید و مجموعه نسل جوان، در عرصه‌های مختلف رقم بزنیم تا با ایشان ارتباط گرفته و ادامه دهنده راه ایشان باشند.

علی جانباز معاون فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: دانش آموزان در این رویداد ملی که در قالب باشگاه رسانه‌های دانش آموزی رسانش است، می‌توانند آثار خود را با محوریت حاج قاسم سلیمانی به صورت گروهی و یا انفرادی تولید کنند و آثار برگزیده ضمن تقدیر وارد دوره شتاب دهی تا سقف ۳۰ میلیون تومان خواهند شد یعنی تیم‌های برتر این امکان را خواهند داشت که با ارائه طرح تولیدی و تصویب آن، هزینه تولید آن اثر را دریافت کنند. این هزینه شامل اجاره تجهیزات، مشاوره و منتور، کرایه سیستم تدوین، تدارکات، حمل و نقل، خرید لوازم مورد نیاز صحنه و… خواهد بود.

معاون فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان ادامه داد: آثار ارسالی در بخش مجازی، در قالب گرافیک (پوستر، عکس نوشته، استوری و…) و ویدئو (داستانی، مستند، موشن گرافیک، استوری موشن، استاپ موشن، کلیپ، دابسمش و…) خواهد بود پس از داوری به آثار برتر جوایزی اهدا خواهد شد و حمایت‌هایی جهت ساخت تولیدات بعدی تعلق خواهد گرفت.

محسن مشرقی دبیر برگزاری مؤسسه رویش رسانه نیز در خصوص برگزاری این رویداد ملی گفت: با توجه به شرایط موجود در کشور، این رویداد ملی به صورت مجازی برگزار خواهد شد ولی یک بخش حضوری، در سطح دانش آموزان مقطع متوسطه اول در منطقه شمال استان اصفهان در شهرستان کاشان روز پنجشنبه ۱۱ دی ماه برگزار خواهد شد.

دبیر برگزاری مؤسسه رویش رسانه خاطرنشان کرد: افراد و تیم‌ها می‌توانند علاوه بر رویداد حضوری، در رویداد مجازی هم شرکت کنند. مخاطبان بخش حضوری، فقط دانش آموزان مقطع متوسطه اول هستند و دانش آموزان دختر و پسر می‌توانند در این رویداد شرکت کنند، محل برگزاری رقابت دانش‌آموزان دختر و پسر مجزا از هم خواهد بود ولی داوری و اعلام برندگان کلی انجام خواهد شد.

دانش آموزان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به وب‌سایت رسانش به آدرس www.resaanesh.ir و صفحات مجازی resaanesh @ مراجعه کنند همچنین شرکت کنندگان آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۲۰ دی ماه ۱۳۹۹ به رسانش ارسال کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =