معرفی متریکا، مرجع آماری و فنی فوتبال ایران

سی و یکمین لایو اینستاگرامی پژوهشگاه علوم ورزشی درزمینهٔ راه‌اندازی استارت آپ در حوزه علوم و فناوری ورزشی، ساعت ۱۹:۳۰ روز پنج‌شنبه ۱۱ دی‌ماه ۹۹ با معرفی " متریکا، مرجع آماری و فنی فوتبال ایران " برگزار خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه علوم ورزشی، سی و یکمین لایو اینستاگرامی پژوهشگاه علوم ورزشی درزمینهٔ راه‌اندازی استارت آپ در حوزه علوم و فناوری ورزشی، ساعت ۱۹:۳۰ روز پنج‌شنبه ۱۱ دی‌ماه ۹۹ با معرفی " متریکا، مرجع آماری و فنی فوتبال ایران "  برگزار خواهد شد.

در این گفتگو محمد شریعت زاده، معاون فناوری پژوهشگاه و رضا عباس زاده مؤسس و رئیس هیئت‌مدیره متریکا، درزمینهٔ آشنایی با استارت آپ متریکا و فعالیت‌های تخصصی آن در حوزه فوتبال، کاربرد اطلاعات و داده‌ها در آنالیز بازیکنان و مسابقات فوتبال، فرصت‌های پیش رو و همچنین کاربرد اعداد و علم ریاضی در فوتبال بحث و گفتگو خواهند کرد.

علاقه‌مندان و دانشجویان حوزه علوم ورزشی برای بهره‌مندی از مطالب این گفتگوی مجازی می‌توانند به صفحه رسمی اینستاگرام پژوهشگاه علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به نشانی   https://www.instagram.com/ssrc_publicrelations مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =