غلظت آلاینده های هوای تهران کاهش یافت

طی ۲۴ ساعت گذشته هوای تهران در شرایط قرمز و ناسالم برای همه گروههای جامعه قرار داشت، اما این شرایط تداوم نداشته و با کاهش غلظت آلاینده ها در حال حاضر هوا برای گروههای حساس ناسالم است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ طی ۲۴ ساعت گذشته کیفیت هوای تهران با افزایش غلظت آلاینده ذرات معلق به شدت کاهش یافت. میانگین غلظت آلاینده‌های هوا طی این مدت بر روی عدد ۱۷۰ قرار گرفت.

بر اساس پیش بینی‌های سازمان هواشناسی این پایداری جوی تا روز یکشنبه ادامه دارد، در این شرایط کمیته‌های اضطرار هر استان باید برای ایجاد محدودیت‌های ترافیکی تصمیم گیری کنند اما امسال با توجه به ایجاد محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها عملاً تصمیم گیری این کمیته‌های استانی تبدیل به تصمیم گیری های با دایره محدودتر درباره منع عبور و مرور کامیون‌ها و موتورسیکلت‌ها شده است.

تهران از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸۱ روز هوای سالم، ۷۸ روز ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه، ۱۵ روز پاک و ۳ روز ناسالم برای همه گروه‌های جامعه پشت سر گذاشته است.

از میان ۳ روز ناسالم برای همه گروه‌های جامعه، تنها یک روز تاکنون در نیمه دوم سال به شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها رسیده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =