اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن

شاگردان یحیی برای بازگشت به جمع مدعیان حساب ویژه‌ای روی این جدال خانگی باز کرده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ بعد از تساوی مقابل نساجی قائمشهر اکنون سرخپوشان امیدوارند با دستیابی به سه امتیاز جدال خانگی مقابل ذوب آهن در استادیوم آزادی، به جمع مدعیان جدول بازگردند.

به نظر نمی‌رسد ترکیب تیم نسبت به آخرین بازی مقابل نساجی تغییر چندانی داشته باشد و باید دید یحیی در تقابل مقابل تیمی که سال‌ها هدایت آن را عهده‌دار بوده، چه تفکراتی را دنبال خواهد کرد.

درون دروازه حامد لک حاضر خواهد شد که بعد از مقاومت طی چهار بازی، در جدال قبلی برابر نساجی بالاخره قفل دروازه‌اش باز شد و اکنون بار دیگر آغازی دوباره برای دستیابی به رکورد گل نخوردن را باید دنبال کند.

خط دفاعی پرسپولیس نیز بدون تغییر نسبت به جدال با قائمشهر با زوج سیدجلال حسینی و محمد حسین کنعانی زادگان در قلب دفاع، سیامک نعمتی و سعید آقایی در سمت راست و چپ دفاعی حاضر خواهند بود.

در خط میانی احتمال یک تغییر وجود خواهد داشت و با خروج میلاد سرلک باید منتظر بازگشت دوباره کمال کامیابی‌نیا به ترکیب اصلی بود تا زوج چند سال اخیر او با احمد نوراللهی بار دیگر شکل بگیرد. امید عالیشاه و احسان پهلوان دیگر بازیکنان حاضر در خط میانی خواهند بود که وظیفه تغذیه و بازیسازی برای دو مهاجم سرخپوشان را عهده‌دار هستند.

وحید امیری و مهدی عبدی نیز بار دیگر در خط حمله حاضر خواهند بود تا برای گلزنی مقابل شاگردان رحمان رضایی این تیم را امیدوار سازند.

ترکیب پرسپولیس

حامد لک
سیدجلال حسینی
محمدحسین کنعانی زادگان
سیامک نعمتی
سعید آقایی
کمال کامیابی‌نیا
احمد نوراللهی
امید عالیشاه
احسان پهلوان
مهدی عبدی
وحید امیری

انتهای پیام/

کد خبر: 1086108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =