ذوب‌آهن در دقیقه ۹۰ از شکست گریخت

مصاف تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در جریان دیدار معوق هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تک گل پرسپولیس در این دیدار را امید عالیشاه در دقیقه ۱۷ و تک گل ذوب‌آهن را میلاد جهانی در دقیقه ۹۰ به ثمر رساند.

گزارش نیمه اول:

۱۵ دقیقه نخست این دیدار با بازی هجومی پرسپولیس همراه بود و شاگردان گل‌محمدی سعی داشتند با طراحی حملاتی در همان دقایق ابتدایی به گل برسند. در دقیقه ۱۷ این دیدار، با استفاده از یک ضربه کرنر، توپ روی دروازه ذوب‌آهن ارسال شد و شهاب گردان نتوانست توپ را دفع کند و در ادامه توپ به امید عالیشاه رسید تا این بازیکن گل نخست تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه ۱۸، سیامک نعمتی با حرکتی از سمت راست با یک پاس رو به عقب فرصت خوبی رای پرسپولیس ایجاد کرد اما پاس او را شهاب گردان به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۳۴، امید عالیشاه با حرکتی از سمت راست و ارسال توپ روی دروازه ذوب‌آهن فرصت بسیار خوبی برای مهدی عبدی ایجاد کرد اما ضربه سر این بازیکن راهی اوت شد.

در دقیقه ۳۶، مهرداد قنبری با استفاده از دست اجازه نداد توپ عبور کند که داور به خاطر این حرکت ضمن اعلام یک ضربه ایستگاهی به سود پرسپولیس، بازیکن ذوب‌آهن را با کارت زرد جریمه کرد و در ادامه احمد نورالهی با استفاده از این فرصت دروازه ذوب‌آهن را هدف قرار داد که با واکنش گرادان توپ راهی کرنر شد.

گزارش نیمه دوم:

در دقایقی ابتدایی نیمه دوم این دیدار باز هم قرمزپوشان زمین سعی داشتند بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دهند اما با گذشت زمان، این ذوب‌آهنی‌ها بودند که بازی بهتری ارائه کردند و یکی دو فرصت نصف‌ونیمه به دست آوردند که به گل تبدیل نشد.

در دقیقه ۵۲، محمدی مهر با حرکتی از سمت راست، توپ را به سلطانی‌مهر  رساند اما شوت این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد.

در دقیقه ۵۷، سیامک نعمتی پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن صاحب توپ شد و با یک شوت پای راست دروازه ذوب‌آهن را هدف قرار داد اما توپ او راهی اوت شد.

در دقیقه ۶۷، علی دشتی پشت مدافعان پرسپولیس صاحب توپ شد و می‌توانست دروازه را باز کند اما شوت او راهی اوت شد.

 در دقیقه ۷۵، سیامک نعمتی با حرکتی از سمت راست و ارسال توپ روی دروازه ذوب‌آهن فرصت بسیار خوبی برای آرمان رمضانی ایجاد کرد اما ضربه سر او به اوت رفت.

در دقیقه ۹۰ حرکت خوب شاگردان رضایی، با پاس در عرض به درون محوطه جریمه پرسپولیس همراه بود که میلاد جهانی به توپ رسید و با یک شوت گل تساوی را به ثمر رساند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال‌حسینی،محمدحسین کنعانی، سعید آقایی، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، کمال‌ کامیابی‌نیا (۷۰ میلاد سرلک) امید عالیشاه (۷۰ مهدی مهدی‌خانی) ،احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی (۶۰ آرمان رمضانی)

ترکیب ذوب‌آهن:  شهاب الدین گردان، وحید محمدزاده، سید عبدالله حسینی، قاسم حدادی فر (۵۴ عرفان پورافزار)، علی دشتی، میلاد جهانی، مهرداد قنبری، ابوالفضل عکاشه (۵۴ حسین شنانی)، دانیال مومنی (۷۴ ایوان مارکوویچ)، فرشاد محمدی مهر و محمد سلطانی مهر.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =