رحمان رضایی: فرصت‌های زیادی را از دست دادیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر پرسپولیس گفت: فرصت های زیادی را برای رسیدن به گل های بیشتر از دست دادیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ دیدار عقب افتاده هفته ششم تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن عصر امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با نتیجه تساوی یک به یک به پایان رسید.

امید عالیشاه تنها گل سرخپوشان را در دقیقه ۱۷ این دیدار به ثمر رساند. میلاد جهانی هم در دقیقه ۹۰ گل ذوب آهن را وارد دروازه حامد لک کرد.

رحمان رضایی در پایان این دیدار گفت: بازی جذاب و خوبی بود. در نیمه اول پرسپولیس به بازی مسلط بود و توانست به گل برسد ولی در نیمه دوم با تعویض‌هایی که کردیم بازی جان گرفت و تیم ما قوی‌تر شد و به بازی مسلط شد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: دقایق آخر فرصت‌های خیلی زیادی داشتیم و با نفرات بیشتری در حمله شرکت کردیم و فرصت‌ها را از دست دادیم. با این حال فکر می‌کنم هواداران از دیدن این بازی لذت بردند.

رحمان رضایی در مورد تاکتیکی که برای این دیدار در نظر گرفته بود گفت: متاسفانه ما دو روز قبل از بازی غافلگیر شدیم و بازیکن خط حمله ما (دارکو) مصدوم شد و برنامه‌های تاکتیکی ما بهم ریخت.

وی در مورد کسب یک امتیاز از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: الان چون تماشاگران حضور ندارند دیگر میزبان و مهمان تاثیری ندارد که داخل خانه بازی کنیم یا خارج از خانه.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =