مکتب قاسم سلیمانی نباید استحاله فرهنگی شود

معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور گفت: مکتب قاسم سلیمانی نباید استحاله فرهنگی شود، اگر دچار استحاله شویم در دانشگاه آزاد اسلامی هم به جای تولید علم و سلول های بنیاد و نانو تکنولوژی، تبدیل به چه کنم ... می شود و این یعنی استحاله شدن.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به همت معاونت حوزه فرهنگی و دانشجویی، بسیج اساتید و ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه، مراسم گرامیداشت اولین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی و دهه بصیرت، با حضور سردار داود غیاثی راد معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور، کلانتری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکزی،  محسن ذوالفقاری رئیس بسیج اساتید دانشگاه های استان، اعضای هیات رئیسه  و جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان  با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گزاری اجتماعی در سالن آیت الله هاشمی واحد اراک برگزار شد.
غیاثی راد معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور در ابتدای جلسه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت، اظهار کرد: مکتب قاسم سلیمانی براساس نام و فتوت و غیرت و جوانمردی و شجاعت و آموزگاری شهادت حسین بن علی است.
وی با بیان اینکه این مکتب شایستگی و لیاقت جهانی بودن دارد را دارد، افزود: مکتب قاسم سلیمانی که اروند رود خروشان را در هم شکسته مقابله می کند و با یک ویروس و غده سرطانی جهانی به نام داعش که توسط بزرگترین ابر قدرت جهان اداره می شود مبارزه می کند.
معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور از قول قاسم سلیمانی گفت؛ و یاداور شد که ما توانستیم بر استکبار جهانی پیروز شویم چون از صدیقه کبری پیروی کردیم، پنهانی عمل کردیم و در لایه های پنهان بر داعش پیروز شدیم، و این ها دلیل پیروزی بر داعش است.
غیاثی رادگفت: مکتب قاسم سلیمانی نباید استحاله فرهنگی شود، اگر دچار استحاله شویم در دانشگاه آزاد اسلامی هم به جای تولید علم و سلول های بنیاد و نانو تکنولوژی، تبدیل به چه کنم ... می شود و این یعنی استحاله شدن.
وی در پایان گفت: راه سلیمانی این است که نگذاریم این مکتب دچار دگرگونی توسط یک عده جامعه هدف شود، یعنی طرفدار سه عنصر ولایت فقیه و حسین بن علی و مهدی (عج) باشیم و دفاع کنیم.

1

انتهای پیام/

کد خبر: 1086145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =