وبینار آموزشی بصیرت‌افزایی در عرصه جنگ نرم برگزار شد

باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، مسابقه ملی فروغ بصیرت و وبینار آموزشی بصیرت‌افزایی در عرصه جنگ نرم را برگزار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، یعقوب سلمانی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در حاشیه مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی با توجه به حماسه‌آفرینی مردم در این روز گفت: در این روز  مردم نشان دادند دشمنان خود و انقلاب را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند. بصیرت نیرویی قلبی است که به مدد نور الهی پدید می‌آید و انسان، حقیقت و باطن امور را چنان که هست درمی‌یابد و فریب توطئه‌ها و آشوب‌ها را نمی‌خورد.
وی  بر لزوم آشنایی دانشجویان با ترفندها و تکنیک‌های جنگ‌نرم تأکید و خاطرنشان کرد: دانشجویان به عنوان آینده‌سازان کشور باید با مسائل مختلف تاریخی و معاصر، توطئه‌ها و تهدیدها و آسیب‌ها آشنا شوند و قابلیت اتخاذ تدبیر و توانایی برنامه‌ریزی برای مقابله با آنها را کسب کنند.
در وبینار آموزشی بصیرت‌افزایی در عرصه جنگ‌نرم مهران صمدی از استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز مطالب مبسوطی در ارتباط با جنگ نرم دشمنان و تکنیک‌های آن به دانشجویان و پژوهشگران ارائه کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =