برتری دانشگاه آزاد اسلامی مقابل حریفان در لیگ تیراندازی با کمان

هفته سوم و چهارم لیگ تیراندازی با کمان، یادواره شهدای سلامت در رده مردان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  هفته سوم و چهارم لیگ تیراندازی با کمان، یادواره شهدای اقتدار و سلامت در رده مردان برگزار شد.

در این روز به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این مسابقات فقط در رده مردان برگزار شد.

در هفته سو و در رده ریکرو مردان، تیم دانشگاه آزاد با نتیجه ٤ بر یک مقابل هیئت چهارمحال بختیاری به برتری رسید. آکادمی راد با همین نتیجه از سد سپاهان گذشت. نفت امیدیه با نتیجه ٣ بر ٢ مقابل کمانداران پایتخت به پیروزی رسید و نیروی زمینی اردبیل با نتیجه ٤ بر یک مقابل مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به برتری رسید.

در هفته چهارم و در ریکرو مردان، کمانداران پایتخت با نتیجه ٤ بر یک مقابل هیئت چهارمحال بختیاری و نیروی زمینی اردبیل با نتیجه ٥ بر صفر برابر سپاهان به پیروزی رسیدند. دانشگاه آزاد با همین نتیجه از سد هدف طلایی گذشت و نفت امیدیه با نتیجه ٤ بر یک مقابل مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به برتری رسید.

در هفته سوم و در رده کامپوند مردان، تیم فولاد آلیاژی ایران با نتیجه ٥ بر صفر مقابل سپاهان به برتری رسید. تیم کمانداران پایتخت با نتیجه ٤ بر یک برابر هیئت آبیک به پیروزی رسید. تیم آلفا با همین نتیجه مقابل هیئت کرمانشاه به پیروزی رسید و تیم مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی با نتیجه ٣ بر ٢ مقابل نفت امیدیه به برتری رسید.

در هفته چهارم و در رده کامپوند مردان، تیم سپاهان با نتیجه ٣ بر ٢ مقابل مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی، تیم آلفا و هیئت کرمانشاه با نتیجه مشابه ٥ بر صفر مقابل کمانداران پایتخت و نفت امیدیه به برتری رسیدند. آکادمی راد با نتیجه ٤ بر یک مقابل فولاد آلیاژی ایران به پیروزی رسید.

در مسابقات برگزار شده و در ماده ریکرو، رضا شبانی از دانشگاه آزاد با امتیاز ٣٤٦، صادق کبودانی با امتیاز ٣٣٠ از تیم نیروی زمینی اردبیل و صادق اشرفی با امتیاز ٣٢٢ از دانشگاه آزاد بهترین امتیاز را کسب کردند.

در ماده کامپوند هم، محمدصالح پالیزبان با امتیاز ٣٥٦ از آکادمی راد، نیما محبوبی و مجید احمدی از تیم آلفا با امتیاز ٣٥٢ در رده اول تا سوم از لحاظ امتیاز قرار گرفتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086150

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =