لزوم تبیین ابعاد مختلف شخصیتی سردار سلیمانی در دانشگاه‌ها

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: در دانشگاه ها با تشکیل جلسات مختلف هم‌اندیشی به بررسی ابعاد مختلف شخصیتی سردار سلیمانی پرداخته شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی در جلسه هیات رئیسه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها با دفاتر نهاد در دانشگاه‌های استان اردبیل در بخشی از سخنان خود با تاکید بر برگزاری باشکوه اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: بحث سالگرد سردار عزیز ما شهید حاج قاسم سلیمانی است و ما در آستانه چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده هم هستیم.

وی ادامه داد: دانشگاه‌ها برای این موضوعات برنامه داشته باشند و با تشکیل جلسات مختلف هم‌اندیشی به ابعاد مختلف شخصیتی سردار سلیمانی، حماسه حضور مردم در تشییع میلیونی شهدای مقاومت و اثر گذاری منطقه ای، بین المللی و امنیت آفرینی ایشان پرداخته شود

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها افزود: این انتظار در اولین سالگرد شهید بزرگوار وجود دارد که جامعه دانشگاهی نقش موثری در بزرگداشت آن شهید ایفاء کنند. البته تلاش شود در این موضوع دوستان تشکل‌ها به خصوص بسیج دانشجویی فعال شوند و مسئولان ما در دفاتر نقش حمایت کننده داشته باشند تا برنامه‌ها به صورت کامل و صحیح برگزار شود.

رستمی با توجه به رویکردهای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: در رویکرد جدید نهاد حتما مولفه‌های فرهنگی جزء اولویت و مورد توجه همکاران باید باشد اما بخش‌های آموزش و پژوهش دانشگاه هم به صورت جدی باید مورد توجه همکاران هم در ستاد مرکزی و هم در دفاتر ما در دانشگاه‌ها قرار گیرد.

وی افزود: بی توجهی به مقوله آموزش و پژوهش موجب شده که ما در بخشی فعال باشیم که آن بخش دارای اهمیت درجه دوم در فضای دانشگاهی است. فضای آموزش و پژوهش فرهنگ و باور دانشگاه را رقم می‌زند و در این بخش ما باید به صورت ویژه کار کنیم.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: موضوع مهم بعدی فضای مجازی است. در حال حاضر با کمرنگ شدن حضور فیزیکی در دانشگاه‌ها بیشتر اقدامات در این فضا است و دوستان با عنایت به این موضوع توجه داشته و برای فعالیت در فضای مجازی هم در ارتباط با مجموعه های مختلف دانشجویی و هم تولید محتوا و فعالیت‌های هماهنگ برنامه داشته باشند. نکته بعدی برنامه‌هایی است که همکاران ستادی برای آموزش عزیزان در موضوع مهارت افزائی در فضای مجازی تدارک دیده‌اند که ان‌شاالله بزرگواران در آن مشارکت فعال داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =