انتقام نقطه‌ای ترور سردارسلیمانی را می‌گیریم/هشدار به تحرکات دشمن

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه انتقام سخت نقطه نیست بلکه یک مسیر است، گفت: ما انتقام نقطه‌ای سردار شهید سلیمانی و همرزمانش را از عاملان و آمران آن خواهیم گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران امروز (جمعه) در حاشیه مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی، در جمع خبرنگاران، گفت: حاج قاسم نشان داد وقتی ما حرکت می‌کنیم و هنگامی که در میدان جنگ و جهاد با دشمن حضور پیدا می‌کنیم، پیروز هستیم. سکوت و سکون تنها چیزی است که مسلمانان را ذلیل می‌کند. حاج قاسم مظهر حرکت بود، نشانه جهاد بود و از هیچ قدرتی نمی‌ترسید و هیچ قدرتی را غیر از قدرت الهی معتبر نمی‌دانست. بنابراین مقاومت این درس را گرفته که باید بی توقف ادامه دهد و استمرار جهاد عامل حیاتی سعادت همه ماست.

انتقام سخت، نقطه نیست بلکه یک مسیر است

وی در پاسخ به سوالی درباره تداوم مسیر انتقام سخت که در منطقه شروع شده و ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: انتقام سخت نقطه نیست بلکه یک مسیر است. البته ما انتقام نقطه‌ای این سردار بزرگ و همرزمانش را از عاملان و آمران آن خواهیم گرفت که جدا از همه مسیری است که ما طی می‌کنیم. یعنی آنانی که در این شهادت‌ها دست داشتند، آرام نخواهند بود. اما زمان و مکان و کیفیت تابع شرایط خاصی است که به وجود خواهد آمد و ما آن شرایط را به اذن خدا به وجود خواهیم آورد.

مسیر «انتقام سخت» فروپاشی رژیم صهیونیستی است

فرمانده کل سپاه گفت: اما مسیر انتقام سخت مسیر فروپاشی رژیم صهیونیستی و اضمحلال سلطه سیاسی آمریکا بر منطقه و اخراج آمریکا از منطقه و دادن سرنوشت مسلمانان به دست خودشان است. عزت عظیم مسلمانان باید حفظ شود و این انتقام سخت به عنوان یک طریق و یک مسیر گرفته شود.

سرلشکر سلامی در پاسخ به سوالی درباره اینکه اخیراً دشمنان وانمود می‌کنند که در حال آرایش نظامی هستند، اظهار داشت: این مهم است که آنها چه تصمیمی می‌گیرند بلکه تصمیم ما مهم است.

هشدار به تحرکات دشمن؛ آرزوی شکست دارید وارد میدان شود

وی افزود: ما تصمیم گرفته‌ایم که با همه قدرت و ظرفیت و قوت در مقابل هر دشمن کوچک و بزرگ بایستیم و پیروزی برای ما قطعی است چرا که ما هم دشمن را می‌شناسیم و هم خودمان را. ما اراده کرده‌ایم که بر دشمن غلبه کنیم و همان طور که سردار سلیمانی گفت همه مرد میدان هستیم. دشمن اگر آرزوی شکست دارد وارد میدان شود و ما در میدان حاضر هستیم.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: معتقدیم که این تحرکات بازتاب پیامدهای ناشی از اشتباه سال گذشته آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن سردار بزرگ سپاه اسلام و «ابومهدی المهندس» و یارانش است که یک بغض فشرده‌ای را میان جوانان و غیر جوانان جهان اسلام ایجاد کرده‌اند.

ما برای هرگونه واکنش آماده هستیم

وی با بیان اینکه «این بغض فشرده مثل یک کابوس همیشه آمریکایی‌ها را رنج می‌دهد و آنها برای نجات از این کابوس خطرناکی که احساس می‌کنند دست به یک سلسله تحرکاتی می‌زنند»، تصریح کرد: در هر صورت ما برای هرگونه واکنش آماده هستیم.

فرمانده کل سپاه همچنین در باره اینکه آیا امروز جمهوری اسلامی ایران از اینکه شاید ترامپ حمله یا اشتباهی علیه ایران انجام دهد، نگرانی دارد؟ تاکید کرد: ایران هیچ نگرانی ندارد و ما برای دفاع از استقلال خود، منافع حیاتی و دستاوردهای انقلاب بزرگ‌مان آماده هستیم و این آمادگی را ظرف ۴۱ ساله گذشته ایجاد کردیم.

سرلشکر سلامی خاطر نشان کرد: امروز برای رویارویی با هر قدرتی، هیچ مشکل، نگرانی و دغدغه‌ای نداریم ما حرف‌های نهایی خود را در میدان نبرد با دشمنان‌مان خواهیم زد.

وی با تاکید بر استمرار راه شهدای مقاومت به ویژه سپهبد شهید قاسم سلیمانی، گفت: بعد از شهادت سردار سلیمانی، شعله‌های مقاومت برافروخته‌تر از گذشته شد و جوانان جهان اسلام امروز هم برای بیرون راندن آمریکایی‌ها از منطقه و شکست دادن قطعی صهیونیست‌ها، هم برای گرفتن انتقام خون شهیدان و هم برای آزادسازی همیشه مسلمانان از سیطره و سلطه سیاسی اقتصادی و فرهنگی دنیای غرب با محوریت و شرارت افزایی آمریکایی‌ها مصمم‌تر از گذشته هستند.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه بعد از شهادت سردار سلیمانی، مقاومت جریان دارد و هیچ چیزی متوقف نشده است، گفت: امروز به خاطر خون شهید سلیمانی، شهید «ابومهدی المهندس» و شهدای جریان مقاومت، جریان، موج، جوشش و رویش‌های جدیدی به وجود آمده و سلیمانی های بی‌شماری در جهان اسلام رشد کرده‌اند و قدرت جهان اسلام در حال افزایش است؛ در این شرایط دشمنان باید به فکر خود باشند و از منطقه خارج شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =