شهیدان «سلیمانی» و «المهندس» همچنان در قلب ما جای دارند

رئیس جمعیت علمای اهل سنت عراق در اولین سالروز شهادت شهیدان سلیمانی و المهندس تأکید کرد: شهدای فرودگاه بغداد همچنان در قلب ما جای دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از بغداد الیوم، «خالد الملا» رئیس جمعیت علمای اهل سنت عراق در اولین سالروز شهادت شهیدان سلیمانی و المهندس سخنانی را در خصوص این دو شهید مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: رسیدن به عاقبت شهیدان سلیمانی و المهندس نیازمند توفیق الهی است. واقعیت این است که آنها علیرغم گذشت یک سال از شهادتشان همچنان در قلب ما جای دارند.

پیشتر «مهند العقابی» مدیر بخش اطلاع رسانی «حشد شعبی» عراق گفته بود: طی روزهای آینده اسامی متهمان در پرونده شهیدان سلیمانی و المهندس که سال گذشته در نزدیکی فرودگاه بغداد توسط ایالات متحده آمریکا به شهادت رسیدند، اعلام می‌شود.

العقابی در ادامه یادآور شد: متأسفانه در عرصه رسیدگی به پرونده شهیدان سلیمانی و المهندس دستگاه قضائی عراق تحت فشارهای داخلی و خارجی قرار دارد. علیرغم این فشارها، دستگاه قضائی عراق عملکرد بسیار خوبی در شناسایی متهمان این پرونده انجام داده است. در روزهای آینده اخباری درباره این متهمان اعلام می‌شود.

گفتنی است، پهپادهای متجاوز ایالات متحده آمریکا یک سال پیش یعنی در روز ۱۳ دی ماه با هدف قرار دادن خودروهای حامل «سردار سلیمانی» و «ابو مهدی المهندس» به همراه هم‌رزمانشان، آن‌ها را در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رساندند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =