اثر «جرج کلونی» یکه‌تاز نتفلیکس می‌شود

گفته می‌شود فیلم علمی_تخیلی جورج کلونی با نام «آسمان نیمه شب» در راه تبدیل شدن به یکی از فیلم‌های پرفروش نتفلیکس قرار گرفته است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، طبق گزارشی از ددلاین گفته می‌شود فیلم علمی_تخیلی جورج کلونی با نام «آسمان نیمه شب» در راه تبدیل شدن به یکی از فیلم‌های پرفروش نتفلیکس قرار گرفته است. آمار و ارقام نتفلیکس نشان می‌دهد، اثر جرج کلونی در چهار هفته ابتدایی انتشار خود چیزی بالغ بر ۷۲ میلیون بازدید کننده داشته است.

همچنین «آسمان نیمه شب» جزء آثاری بوده که توانسته در ۷۷ کشور به موفقیت برسد و از این رو اثر کلونی به جایگاه نخست پلتفرم نتفلیکس رسیده است. در مورد اثر جرج کلونی گفته می‌شود که توانسته گسترده ترین اکران را در سال ۲۰۲۰ در نت فلیکس داشته باشد که از این نظر حائز اهمیت است. «آسمان نیمه شب» برای واجد شرایط شدن در فصل جوایز به صورت سینمایی هم اکران شد. از این رو ۸۰۰ سینما در ۱۶ کشور از جمله انگلیس، اسپانیا، برزیل و ژاپن ساعات و بخش اکران خود را به این فیلم اختصاص دادند.

در مورد نتفلیکس نیز باید گفت که این شرکت پخش کننده فیلم توانسته است در سال ۲۰۲۰ و با شیوع کرونا ۱۵ میلیون و ۷۷۰ هزار نفر به تماشاچیان خود بیفزاید. گفته می‌شود این افزایش تعداد مشترکان در ۱۳ سال اخیر بی سابقه بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =