پیام‌های رسیدگی نشده ۱۸۸۸ به رده‌های بالاتر ارجاع داده می‌شود

رئیس مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران از ارجاع خودکار پیام‌های سامانه ۱۸۸۸ که در موعد مقرر توسط واحدهای اجرایی مورد رسیدگی و پاسخگویی قرار نگیرند به کارتابل رده‌های بالاتر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سید مجتبی موسوی معاف رئیس مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران گفت: به منظور ارتقای حساسیت در رسیدگی به پیام‌های شهروندی و طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان فناوری، پیام‌های ۱۸۸۸ که توسط واحدهای اجرایی در موعد مقرر رسیدگی نشوند به کارتابل واحدهای بالاتر ارجاع سیستمی می‌گردند.

موسوی معاف در جلسه ارتباط مستقیم این هفته مرکز ۱۸۸۸ که با حضور شهرداران مناطق ۵ و ۱۶ برگزار شد با اشاره به برخی مشکلات گفت: تبدیل پارکینگ به مسکونی و ساخت‌وساز غیرمجاز و عدم اجرای آرای ماده صد مربوط به سنوات گذشته از جمله گلایه‌مندی شهروندان در منطقه ۵ و ضرورت تامین روشنایی ایستگاه تاکسیرانی در پایانه جنوب از مهمترین مشکلات در منطقه ۱۶ است.

در جلسه ارتباط مستقیم این هفته مرکز نظارت همگانی، ۱۲۱ شهروند با شهردار و مدیران ارشد منطقه ۵ گفتگو کردند که مسائل شهرسازی (تغییر کاربری و ساخت‌وساز غیرمجاز، امور شهری و حمل‌ونقل و ترافیک) از بیشترین موضوعات طرح شده بود. هم چنین ۱۰۰ شهروند با شهردار و مدیران ارشد منطقه ۱۶ گفتگو کردند که تقدیر و تشکر، سد معبر و رنگ‌آمیزی دیوارها و پله‌ها از مهمترین موضوعات درخواستی بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =