روزنوشت‌های حاج قاسم با یادداشتی از رهبر انقلاب رونمایی می‌شود

انتشارات مکتب حاج قاسم کتابی را از سردار اسلام رونمایی می‌کند، که رهبر معظم انقلاب بر آن یادداشت نوشته‌اند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، مراسم رونمایی از کتاب زندگینامه خودنوشت شهید قاسم سلیمانی با عنوان «از چیزی نمی‌ترسیدم» در همایش علمی رسانه و مکتب سلیمانی با حضور شخصیت‌های کشوری و لشکری و اصحاب رسانه و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی روز یکشنبه ۱۴ دی ماه ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

این کتاب که مزین به یادداشت رهبر معظم انقلاب شده است نخستین اثر چاپ شده توسط انتشارات «مکتب حاج قاسم» محسوب می‌شود و شامل دست نوشته‌های شخصی شهید سلیمانی از دوران کودکی و زندگی در روستای قنات ملک کرمان تا میانه‌ مبارزات انقلابی در سال ۵۷ است.

آئین رونمایی این کتاب روز یکشنبه از شبکه‌های مختلف تلویزیونی به صورت زنده پخش خواهد شد و طی آن دکتر علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما، یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی نظامی رهبر انقلاب، غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی و مشاور رهبر انقلاب، حجت الاسلام سعید رضا عاملی دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و نیز علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور سخنرانی خواهند داشت.

کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» در دو بخش نوشتار و دست‌نوشت، ۱۳۶ صفحه دارد و با قیمت ۲۲ هزار تومان از هفته آینده به صورت رسمی در کتابفروشی‌های سراسر کشور قابل تهیه خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =