سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی نور به نام سردار سلیمانی مزین شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور گفت: همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور به نام «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» نامگذاری شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  مجید فانی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور در مراسم اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران‌شان، با حضور مسئول بسیج دانشجویی استان مازندران، مسئولین ادارات، استادان، کارکنان و دانشجویان، سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور را به نام «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» نامگذاری کرد.

مجید فانی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی، شهید همت، شهید کاظمی، شهید باکری و دیگر شهیدان در کدام مکتب درس خوانده اند و به کدام درجه از اخلاص و خود شکوفایی رسیدند و کدام دانشگاه استعداد آنان را کشف و پرورش داد، اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند جبهه و جنگ برای ما یک دانشگاه بود؛ در دانشگاه هشت سال دفاع مقدس آنها را تربیت کردیم.
سرپرست واحد نور افزود: امنیت و آرامش امروز ما حاصل ایثار و تلاش های شهیدان است و اگر فداکاری و رشادت های این عزیزان نبود امنیت هم در کشور نبود.

فانی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب، تحول علوم انسانی و تربیت کادر و نیروی در تراز انقلاب، مقام معظم رهبری دو خواسته از دانشگاه ها داشتند، اظهار کرد: افق دید مقام معظم رهبری رسیدن به تمدن نوین اسلامی بود؛ این دانشگاه ها هستند که وظیفه کشف و رشد استعدادها را برعهده دارند؛ امیدواریم که دانشگاه ها بتوانند به وظیفه ذاتی خود عمل کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =