سردار شهید سلیمانی با اخلاص در ادامه مکتب عاشورایی ماندگار شد

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه شهادت سردار شهید سلیمانی یک یوم الله را رقم زده است گفت: سردار شهید سلیمانی با اخلاص در ادامه مکتب عاشورایی ماندگار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نصرت الله لطفی پیش از ظهر شنبه در مراسم اولین سالگرد شهید سردار سلیمانی که در مصلی بزرگ صاحب الزمان ورامین برگزار شد اظهار داشت: استکبار ستیزی در یوم الله ۱۵ و ۹ دی در سال ۹۶ مقابل حرکت و اغتشاشاتی که علیه نظام و هجمه ناجوانمردانه به مراکز دینی صورت گرفته بود به وقوع پیوست و باز هم غیرت دینی و حضور در صحنه مردم سبب شد که مصداقی از ایام الله رقم بخورد.

در سال ۹۸ به تقویم انقلاب اسلامی ۳ یوم الله دیگر اضافه شد

نصرت الله لطفی افزود: سال گذشته با شهادت سردار دل‌ها و افتخار نه تنها ایران و اسلام بلکه دنیای بشریت می‌بینیم که در سال ۹۸ به تقویم انقلاب اسلامی ۳ یوم الله دیگر اضافه شد که شامل یوم الله شهادت شهید سپهبد سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، یوم الله تکریم و تشییع سردار دل‌ها و یوم الله اقتدار و سلحشور ی ملت ایران به دست پاسداران و حمله موشکی قاطعانه و هوشمندانه به پایگاه دولت تروریست پرور آمریکا بود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه تمام این یوم الله‌ها برای درس گرفتن و عبرت آموزی و کسب اطلاعات و آگاهی بخشی بوده است گفت: با این یوم الله این حرکت‌های مقدس ادامه خواهد یافت چرا که یوم الله یعنی روزی که ویژگی و برجستگی آن نسبت به بقیه ایام مشخص باشد.

انتقاد از اتخاذ تصمیمات مغرضانه دوگانه برای برگزاری مراسم‌های دهه بصیرت

وی در ادامه با انتقاد از برخی تصمیمات غلط عنوان داشت: با توجه به شرایط پیش آمده از کرونا مراسم‌ها از دستورات مسئولین بهداشت تبعیت شود اما برخی با اغراض خاص و تصمیمات دو گانه در دهه بصیرت عمل کردند چنانکه برای برگزاری صدها هزار نفری آزمون مجوز صادر می‌شود اما برای برگزاری نمادین دهه بصیرت و ۹ دی با رعایت همه پروتکل‌ها اجازه برگزاری مراسم داده نمی‌شود.

نصرت الله لطفی بیان داشت: شهید سلیمانی در ادامه مکتب حسینی و عاشورایی ماندگار شده است و اکنون مکتب شهید سلیمانی یک بسته هماهنگ و منسجم شده که در آن بایدها و نبایدها تعریف می‌شود و باید بدانیم که اسلام قبل از هر چیز مکتبی بوده که ظلم ستیز می‌باشد و مکتب سلیمانی تربیت و پرورش یافته مکتب امام و اسلام ناب بوده است.

یکی از شاخصه‌های شهید سلیمانی ارادت به اهل بیت و اخلاص ایشان بود

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه یکی از شاخصه‌های شهید سلیمانی ارادت به اهل بیت و اخلاص ایشان بود اظهار داشت: عبادت و مجاهدت در راه خدا و عشق به اسلام ناب که ظلم ستیز و مدافع محرومان و مستضعفین است از ویژگی‌های آن شهید والامقام بود که باید به عنوان الگو مد نظر باشد، لذا همین خصایص است که برای ایشان شکوه امروز را رقم زده است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اظهار داشت: طبق بیانات رهبر «شکست داعش صرفاً شکست یک گروه نبود بلکه شکست آمریکا و صهیونیست بود» که ناشی از تفکرات آن شهید بوده است.

نصرت الله لطفی با تاکید بر عظمت والای سردار سلیمانی گفت: امروز اولین سالگرد شهادت ایشان است و می‌بینیم طی این مدت ده‌ها جلد کتاب در شکوه و عظمت شهید سلیمانی رونمایی شده که باید از مکتب شهید درس گرفت.

برگزاری آئین تجدید میثاق با شهدا و مدافعان حرم

در ادامه مراسم اولین سالگرد شهید سردار سلیمانی ،آئین تجدید میثاق با شهدا و مدافعان حرم ورامین با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ، جمعی از مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا همزمان با دهه بصیرت و در روز سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط ستاد بزرگداشت دهه بصیرت شهرستان ورامین در گلزار مطهر شهدای این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =