ویژگی‌های رفتاری و اجرایی شهید سلیمانی در دانشگاه‌ها تبیین شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: وظیفه دانشگاه‌ها تبیین ویژگی‌های رفتاری و اجرایی شهید حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمد دوستار در جلسه هماهنگی جهت گرامیداشت دهه بصیرت و برگزاری مراسم شهید سلیمانی که با حضور مسئولان سپاه قدس گیلان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد تشکیل جلسات، بحث ویادآوری رخدادهایی همانند ۱۲ فروردین، ۱۳ آبان، ۱۶ آذر و ۹ دی از الزامات است.

دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه یاددآوری و نشر تاریخ رخدادهای انقلاب اسلامی جهت نهادینه سازی در جامعه صورت می‌پذیرد، افزود: لازمه حفظ و دستاوردهای تاریخی اجرای مراسم تحلیلی و تبیینی است.

دوستار با بیان این که دستاوردهای تاریخی انقلاب اسلامی دارای زوایای پنهانی است که در گذر زمان باید برای نسل جوان روشنگری و تبیین شود، گفت: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های بسیاری جهت مهار و کم جلوه دادن دستاوردهای انقلاب داشته است.

وی شهادت شهید محسن فخری‌زاده را یکی دیگر از نقشه‌های پلید استکبار جهانی جهت مهار دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: حذف فیزیکی افراد تأثیرگذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دستورکار استکبار جهانی است.

دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با اشاره به شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی که یکی دیگر از افراد مهم و کارآمد انقلابی بود و دشمن همیشه به دنبال صدمه زدن به او بود، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی نمادی از ظرفیت مکتب اسلام در تربیت انسان است.

وی با تاکید بر این که شهید سلیمانی تنها یک فرمانده نظامی نبود بلکه نمادی از یک مکتب اسلامی بود، افزود: یک فرمانده نظامی، با نگاه مردمی، اثرگذاری ملی، بین‌المللی و منطقه ای، دارای ویژگی‌هایی است که باید برای جوانان بخصوص نسل جدید تبیین شود.

دوستار با بیان این که وظیفه دانشگاه‌ها تبیین ویژگی‌های رفتاری و اجرایی شهید حاج قاسم سلیمانی است، گفت: مراسم سالگرد حاج قاسم سلیمانی باید برای نسل جوان الگویی مناسب و مدیریتی داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =